پرسپولیس پاداشش را از سفارت می‌گیرد

تنها راه این است که پاداش آسیایی پرسپولیس را سفارت ایران در مالزی دریافت کند که البته در این صورت زمان بیشتری طول می‌کشد تا دلارهای ای‌اف‌سی به این باشگاه برسد.

پرسپولیس پاداشش را از سفارت می‌گیرد

دلخوشی پرسپولیس به همان دو میلیون دلاری است که کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت نایب‌قهرمانی در لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ پرداخت می‌کند اما این وسط دغدغه‌ی بزرگ‌تری هم دارد و آن، اینکه برای دریافت چنین پولی چطور باید از تحریم‌ها بگذرد؟ پیش از این مفصل نوشته بودیم ماجرای این پاداش‌ها را اما کسی راهی نیافته بود برای به دست آوردنش.

همه‌ی راه‌ها به همان واسطه‌هایی ختم می‌شد که در قانونی یا غیرقانونی بودن‌شان تردید داشتیم و جز آنها، فقط وزارت امور خارجه و سفارت ایران در مالزی هستند که می‌توانند به داد پرسپولیس برسند. خود باشگاه هم انگار تنها چاره را در کمک خواستن از آنها دیده اما هنوز چیزی قطعی نیست. پرسپولیسی‌ها یا باید دست یاری به سوی واسطه‌هایی دراز کنند که با وجود تکذیب‌ها، شایعه‌ها معتقدند باشگاه پاداش‌های قبلی‌اش را هم از دست آنها گرفته.

مورد بعدی که مدیران پرسپولیس به آن اشاره کردند، فرستادن نماینده به کنفدراسیون فوتبال آسیا و دریافت نقدی پاداش نایب‌قهرمانی بود که سیستم بانکی بین‌المللی چنین اجازه‌ای نمی‌دهد.

منبع: خبرورزشی

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها