علی ربیعی: ‌مرحوم نوربخش نیمی از حقوقش را نمی‌گرفت

وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی با برشمردن ویژگی‌های بارز مدینی مرحوم نوربخش گفت: ‌مرحوم نوربخش حقوق هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی را به دوسوم ‌کاهش داد و خودش نیمی از حقوقش را نمی‌گرفت.

علی ربیعی: ‌مرحوم نوربخش نیمی از حقوقش را نمی‌گرفت

علی ربیعی وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم وداع با پیکر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و معاونش با تسلیت درگذشت این دو مرحوم ‌در حادثه تصادف اظهار داشت: این دو عزیز همیشه با هم بودند و واقعا بنده خوب خدا بودند.

وی با اشاره به نحوه همکاری با مرحوم نوربخش و تاج‌الدین در سازمان تامین اجتماعی افزود: روزی که مرحوم نوربخش را برای همکاری دعوت کردم، وی نیز بعد از پذیرفتن مسئولیت خواستار همکاری تاج‌الدین به عنوان معاون پارلمانی این سازمان شد.

ربیعی با بیان اینکه مرحوم تاج‌الدین را از سال 59 می‌شناسم، ادامه داد: این مرحوم را از زمانی که یک کارگر جوان و فعال در تشکل‌های کارگری بود می شناختم، وی مبارز قبل از انقلاب، جسور و متقی در اصفهان بود لذا از وی خواهش کردیم با همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به سوابق مرحوم تاج الدین گفت: این مرحوم برادر شهید بود و بارها به جبهه رفته بود و هیچ‌گاه نشنیدم یک بار‌ درخواست مادی داشته باشد و با اینکه مدت‌ها در وزارتخانه می‌خوابید، یک بار هم به هتل نرفت و حتی در مهمان‌خانه این سازمان هم حضور نیافت.

ربیعی با بیان اینکه مرحوم نوربخش واقعا «تقی» بود، ادامه داد: بعد از انتصاب ‌حقوق هیئت مدیره تأمین اجتماعی را به دوسوم ‌کاهش داد و بیش از یک‌سوم یعنی نزدیک 7،8 درصد حقوق قبلی خودش را حذف کرد.

وی با اشاره به نامه‌ مرحوم نوربخش به هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: مرحوم نوربخش در این نامه اعلام کرده بود که حقوق من زیاده و نصف آن را کم کنید.‌

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • زیبا
    0

    خدارحمتشون کنه

  • شهروند
    0

    از چند میلیون نصفش را نمی گرفت؟؟؟؟؟!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها