عطریانفر در گفت و گو با خبرفوری:

وضعیت فعلی اصلاح طلبان نگران کننده است/ باید به فکر حل اختلافات باشیم

عضو حزب کارگزارت سازندگی گفت: وضعیتی که در حال حاضر در بدنه اصلاح طلبان به وجود آمده نگران کننده است و ما باید به فکر حل مشکلات باشیم.

وضعیت فعلی اصلاح طلبان نگران کننده است/ باید به فکر حل اختلافات باشیم

محمد عطریانفر در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره وضعیت جریانات سیاسی اصلاح طلب با توجه به اختلافاتی که اخیرا در انتخاب شهردار تهران نیز علنا مشاهده شد اظهار کرد: وجود اختلاف در نظر و سلیقه در هر جریان سیاسی امری طبیعی است اما قطعا اگر این رویه ادامه دار باشد و حتی در موضوعات مختلف رخ دهد نگران کننده است و باید برای حل آن تدبیری جدی اتخاذ شود.

وی افزود: وضعیت فعلی اصلاح طلبان با توجه به اختلافاتی که بعضا مشاهد می کنیم نگران کننده است و قطعا باید دوستان و بزرگان این مجموعه راهکار و راهبردهای اساسی را در این راستا اتخاذ کنند.

عضو حزب کارگزاران سازندگی تصریح کرد: ما در سال آینده انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم که قطعا امری مهم و سرنوشت ساز برای بسیاری از جریانات سیاسی از جمله اصلاح طلبان تلقی می شود از این رو قطعا لازم است که در جهت حل اختلافات و مشکلات درون حزبی اقدامات اساسی اتخاذ شود.

عطریانفر خاطرنشان کرد: وضعیت فعلی اصلاح طلبان در شرایط فعلی قطعا نگران کننده است و این روند نگرانی های ما را برای انتخابات مجلس و حتی ریاست جمهوری افزایش می دهد.

وی تاکید کرد: امیدوارم دوستان و بزرگان مجموعه اصلاح طلب هرچه سریعتر با تشکیل نشست های راهبردی در جهت شناسایی مشکلات این تشکل وارد عمل شوند تا ما شاهد ادامه کار اصلاح طلبان باتوجه به رویکرد مردم در حمایت از این جریان باشیم.

عضو حزب کارگزاران سازندگی اظهار کرد: بدنه اجتماعی خوبی در حال حاضر در حمایت از اصلاح طلبان در سطح جامعه شکل گرفته است از این رو برای حفظ این وضعیت قطعا اتخاذ تدابیر و راهکارهای لازم ضروری است.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • باران
    0

    مردم دارن زیر فشار اقتصادی که ۹۰ درصدش طبق گفته کارشناسان اقتصادی فساد داخلی وفساددولتیه له میشن اونوقت اینها به فکر حزب بازین تا زمانیکه مامردم درست فکر نکنیم ودرست انتخاب نکنیم ودست از تعصبات جاهلی حزبی برنداریم وبه احزاب قدرت بدیم تاهربلایی سرمون دربیارن هرروزمان بدتر از دیروز خواهد بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها