تلاش دشمن برای ضربه زدن به امنیت کشور

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از تلاش دشمن برای ضربه زدن به امنیت کشور خبر داد.

تلاش دشمن برای ضربه زدن به امنیت کشور

سیدحسین نقوی حسینی عصر چهارشنبه با همراهی حسین کاغذلو، فرماندار ورامین و جمعی از مسئولان ادارات این شهرستان با حضور در دفتر فرمانده انتظامی شرق استان تهران طی سخنانی با تاکید برنقش انکار ناپذیر نیروی انتظامی در ارتقاء و حفظ امنیت پایدار در سطح کشور های منطقه اظهار داشت: پلیس امروز، یک پلیس با نشاط و پاسخگو است و نیروی انتظامی با پاسخگویی مناسب به حوزه نیازمندی های مردم، توانسته موجبات رضایت مندی مردم را فراهم کند.

وی در ادامه بیان داشت: استفاده از ظرفیت اجتماعی همه دستگاه ها برای امنیت بخشی به جامعه امری ضروی است که می توان با مشارکت همه دستگاه های مسئول اقدامات اجتماعی را به صورت زیربنایی پایه ریزی و مدیریت کند.

نقوی حسینی نقش پلیس را در برقراری امنیت جامعه در ایام مختلف سال حیاتی عنوان کرد و گفت: حضور با نشاط کارکنان انتظامی استان در مراسمات ملی و مذهبی اخیر بار دیگر گویای اهمیت فراوان نقش پلیس در تثبیت امنیت و آسایش شهروندان جامعه بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه به توطئه های روزانه با قصد ضربه زدن به امنیت کشور در ابعاد مختلف اشاره کرد و افزود: علی رقم تمام تهدیدات، امروز ایران اسلامی یکی از امن ترین کشور های منطقه و جهان است که حاصل خون پاک شهیدان و زحمات شبانه روزی سبزپوشان نیروی انتظامی است.

نقوی حسینی در خاتمه با اشاره به خدمت صادقانه و شهادت مظلومانه کارکنان نیروی انتظامی اذعان کرد: خدمات پلیس شایسته بهترین قدرانی هاست و همه آحاد جامعه به آن واقف هستند.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها