پیشنهاد وسوسه‌انگیز چینی‌ها به برانکو

طی سال‌های اخیر چینی‌ها با سرمایه‌گذاری فراوان در فوتبال به دنبال رشد این رشته پرطرفدار در کشورشان بودند و در این مسیر جذب مهره های تأثیرگذار باشگاه های موفق آسیایی یکی از مهمترین راهکارهای آنهاست

پیشنهاد وسوسه‌انگیز چینی‌ها به برانکو

در سال‌های اخیر بازیکنان ایرانی هم مورد توجه چینی‌ها قرار گرفتند که فقط مرتضی پورعلی‌گنجی به چین رفت و در لیگ این کشور بازی کرد.
اما جدیدترین پیشنهاد چینی‌ها طبق اخبار واصله مربوط به برانکو ایوانکوویچ است؛ سرمربی موفق پرسپولیس که با دستان خالی و در دوران محرومیت باشگاه توانست تیمش را تا فینال لیگ قهرمانان آسیا بالا بکشد.
حالا این مربی کروات مورد توجه چشم‌بادامی‌ها قرار گرفته است. فراموش نباید کرد که برانکو سابقه مربیگری در چین و تیم شاندونگ لیونگ را در کارنامه دارد.
او توانسته است به همراه شاندونگ لیونگ یک بار قهرمان لیگ چین و یک بار هم قهرمان جام‌حذفی شود. بنابراین طبیعی است چینی‌ها با توجه به موفقیت‌های اخیر برانکو در رده باشگاهی باز هم به دنبال جذب مرد کروات باشند.
منبعی که این خبر را در اختیارمان گذاشت اسمی از تیم چینی نیاورد، اما مدعی شد پیشنهاد چشم‌بادامی‌ها به قدری نجومی و وسوسه‌انگیز است که برانکو تاب مقاومت برابر آن را نخواهد داشت!
البته همان‌طور که شما می‌دانید برانکو ایوانکوویچ دو سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، اما شنیده می‌شود بند‌هایی در قراردادش گنجانده شده که به او اجازه فسخ یک‌طرفه می‌دهد!
با این وجود ما امیدواریم برانکو به پیشنهاد چینی‌ها اعتنایی نکرده و در پرسپولیس بماند. هرچه نباشد او معمار پرسپولیس نوین است. مردی که پرسپولیس بحران‌زده را تحویل گرفت و توانست دو بار این تیم را قهرمان لیگ برتر ایران کند. همچنین پرسپولیس با برانکو یک نایب‌قهرمانی لیگ برتر و یک عنوان دومی ارزشمند لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورده است.
این کارنامه به قدری ارزشمند است که هواداران پرسپولیس خواهان ماندن برانکو باشند. مردی که هنوز یک مأموریت نیمه‌تمام در پرسپولیس داشته و باید کار نیمه‌تمام خود را با قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تمام کند.

منبع: خبرورزشی

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها