تصادف رانندگی در مرز باشماق باعث کشته شدن عابر پیاده شد

رئیس پلیس راه کردستان گفت: برخورد خودروی سواری با عابر پیاده در مسیر ارتباطی مریوان به مرز باشماق منجر به کشته شدن عابر شد.

تصادف رانندگی در مرز باشماق باعث کشته شدن عابر پیاده شد

سرهنگ عیسی گوهری روز چهارشنبه اظهار داشت: این تصادف عصر سه شنبه بدلیل برخورد سواری پژو با عابر پیاده روی داد و علت آن نیز عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.
وی در خصوص وضعیت جاده های استان نیز گفت: هم اکنون در گردنه های استان شاهد مه گرفتگی و کاهش دید افقی هستیم و در برخی از محورها نیز رطوبت باعث لغزندگی نسبی سطح جاده ها شده است.
به گزارش ایرنا، طبق اعلام هواشناسی، از عصر و اوایل شب فردا، تا صبح جمعه سامانه بارشی از سطح استان عبور می کند که موجب ابری و مه آلود شدن آسمان، وزش باد و بارش باران (در ارتفاعات و گردنه ها بارش برف و در بعضی نقاط با احتمال بارش تگرگ) می شود.
تا فردا پنجشنبه با توجه به مه آلود شدن مسیرهای مواصلاتی و احتمال بارش برف در گردنه ها و ارتفاعات، اختلال در تردد بین شهری دور از انتظار نیست.
طبق اعلام پزشکی قانونی کردستان در نیمه نخست اول امسال 235نفر براثر حوادث رانندگی در این استان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال قبل که 214 نفر بودند 9 درصد رشد داشته است .
در این مدت 187 نفر در تصادفات برون شهری ،31 نفر در تصادفات درون شهری و17 نفر در تصادفات جاده های روستایی جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها