کشف ۲۵۰ دستگاه گوشی همراه سرقتی در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری چهار مالخر اموال مسروقه و کشف ۲۵۰ دستگاه گوشی تلفن همراه و ۸ قطعه چک پول تقلبی از این افراد خبر داد .

کشف ۲۵۰ دستگاه گوشی همراه سرقتی در بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی اظهار داشت: ماموران گشت کلانتری ۱۲ بهشهر در حین اجرای ماموریت به یک دستگاه خودروی پراید با چهار سرنشین در حین تردد در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف و سرنشینان آن را دستگیر کردند.

سرهنگ شجاعی با اشاره به کشف ۲۵۰ دستگاه گوشی تلفن همراه، هفت عدد ساعت مچی مردانه ، دو عدد ظروف مسی عتیقه و چندین قطعه چک پول تقلبی از خودروی این متهمان، خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به خرید گوشی های سرقتی با استفاده از چک پول های تقلبی در یکی از استان های شمالی کشور اعتراف کردند.

وی با بیان این که متهمان با خرید اموال و گوشی های مسروقه ، آن را در تهران به فروش می رساندند، تصریح کرد: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در خاتمه به شهروندان، توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، و خودداری از حمل وجه نقد اضافی و اشیاء گران قیمت، هنگام تردد در خیابان مراقب افراد ناشناسی که به آنان نزدیک می شوند باشند.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها