۳۰۰ هکتار از زمین فرودگاه آمل تصرف شد

نماینده مردم آمل در مجلس گفت: ۳۰۰ هکتار از ۷۱۰ هکتار زمین تهیه شده برای فرودگاه آمل طی سال‌ها تصرف شده است.

۳۰۰ هکتار از زمین فرودگاه آمل تصرف شد

عزت الله یوسفیان ملاء بعدازظهر چهارشنبه در اجلاسه شوراهای اسلامی استان با اشاره به طرح احداث فرودگاه در آمل عنوان کرد: زمین مدنظر اجرای این طرح ۷۱۰ هکتار بود که ۳۰۰ هکتار آن مورد تجاوز قرار گرفت و اکنون ۴۰۰ هکتار آن مانده است.

وی با بیان اینکه اولین قدم برای گردشگری توسعه راه است افزود: متاسفانه راه، ریل و فرودگاه مناسب در استان نداریم و برای توسعه زیرساخت ها در استان تلاش و برنامه ریزی کنیم.

یوسفیان ملا درباره انتخاب استاندار سابق مازندران به عنوان وزیر راه اظهار داشت: من جزو موافقان وی به عنوان وزیر ثبت نام کردم زیرا انتخاب وی به عنوان وزیر می تواند برای مازندران موثر باشد و اگر رای نمی آورد بازگشت ایشان به ضرر استان بوده است.

وی خواستار تجهیز پایگاه امداد هوایی و فرودگاه برای امدادرسانی در زمان بروز حریق شد و گفت: اعتبار مورد نیاز برای این طرح نیز تهیه شده است.

یوسفیان ملا با تاکید براینکه مازندران را باید یکپارچه دید گفت: تمام راههای کشور چهار بانده است اما راههای هراز، فیروزکوه و کندوان همانند راه روستایی است.

نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه هزینه اجرای پروژه های راهسازی و ریلی در مازندران بالا است گفت: دو هزار و ۹۰۰ کیلومتر خط ریلی در کشور وجود دارد اما حاضر نشدند خط ریلی شمال را در مازندران بازسازی کنند.

وی افزود: ۹۵ درصد آب سطحی استان کردستان مهار شده اما ۹۵ درصد آب استان مازندران به دریا می ریزد و نتیجه استان کردستان این شد که دریاچه ارومیه خشک شده است.

وی با تاکید اینکه نباید نگاه جزیره ای به مازندران داشته باشیم درباره پروژه چهاربانده شدن هراز گفت: از ۶۵ میلیارد تومان اعتبار ۲۳ میلیارد تومان به ۱۸ پیمانکار این پروژه داده شده است و طلب دارند.

نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به وظایف شوراهای اسلامی عنوان کرد: طبق قانون شوراهای عالی استان های اختیار ارائه لایحه به مجلس را دارند و باید اعضای شورا از این قدرت قانونی خود استفاده کنند.

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها