دستگیری ۳ تن از اطرفیان کریم بنزما به اتهام اخاذی و اقدام به آدم‌ربایی!

سه فردی که گفته می‌شود با مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید در ارتباط هستند به اتهام اخاذی و تلاش برای آدم‌ربایی دستگیر شدند.

دستگیری ۳ تن از اطرفیان کریم بنزما به اتهام اخاذی و اقدام به آدم‌ربایی!

پلیس فرانسه دو مرد و یک زن که گفته می‌شود با کریم بنزما در ارتباط هستند را در مورد یک فقره اخاذی از یک مدیر برنامه فوتبال به نام لئو دسوزا در شهر پاریس دستگیر کرد.

دسوزا ماه پیش ادعا کرد که در پایتخت فرانسه سه فرد برای ربودن و اخاذی از وی تلاش کرده‌اند و آن افراد از اطرافیان کریم بنزما بوده‌اند، هر چند که او از چنگ آنها گریخته است. در همین راستا سایت «لوپوئن» هم ادعا کرد که این سه نفر شامل دو مرد و یک زن هستند.

در همین راستا پرونده‌ای برای رسیدگی به شکایت وی به جریان افتاد و حالا پس از یک ماه سه شخص که مظنون به دست داشتن در این ماجرا هستند، دستگیر شده‌اند.

طبق ادعای دسوزا این افراد که از سمت بنزما مأمور شده‌ بودند طلب 50 هزار یورویی او را وصول کنند، برای سوار کردن او به یک ون به زور متوسل شدند اما موفق به انجام این کار نشدند. او مدعی شده که این 50 هزار یوروی، درماآمد بنزما از محل یک فعالیت تبلیغاتی در مراکش بوده که بنزما از او خواسته برایش از مراکش به فرانسه ببرد اما در گمرک فرودگاه مراکش مصادره شده هر چند که گماشته‌های بنزما حرف او را باور نکرده و به همین دلیل قصد داشتند او را بربایند تا تکلیف پول مفقود شده را مشخص کند.

با علنی شدن ماجرا در اواسط ماه اکتبر، سیلوین کورمیه، وکیل بنزما اعلام کرد کرد که شکایت‌نامه علیه دسوزا به جرم افشای اطلاعات محرمانه تنظیم کرده و اینکه قصد دارد شکایت دیگری هم از وی به جرم تهمت و افترا به بازیکن رئال مادرید تنظیم کند.

این نخستین باری نیست که بنزما درگیر مسائل جنایی و قضایی می‌شود. او چند سال پیش هم به تلاش برای اخاذی از هم‌تیمی سابقش متئو والبوئنا متهم شد، اتفاقی که باعث شد دیگر هرگز به تیم ملی فرانسه دعوت نشود، هر چند که بعدها از این اتهام تبرئه شد.

منبع: تسنیم

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها