مربی تیم ملی وزنه‌برداری: اتفاقی که برای گوش براری افتاد ناخواسته بود

مربی تیم ملی وزنه برداری گفت: برخواه فقط می‌خواست براری هوشیار برای زدن وزنه دوم روی تخته برود و اتفاقی که برای گوش او افتاد ناخواسته بود.

مربی تیم ملی وزنه‌برداری: اتفاقی که برای گوش براری افتاد ناخواسته بود

علی جباری درباره اتفاقی که برای محمدرضا براری در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان پیش آمد، بیان کرد: براری حرکت اول دوضرب که ۲۱۵ کیلوگرم بود را انداخت و قبل از اینکه برای زدن حرکت دوم روی تخته برود، برخواه می‌خواست او را هوشیار کند و به او شوک وارد کند. اتفاقی هم که برای گوش او افتاد ناخواسته بود و عمدی نبود. ما هم از این اتفاق متاسف شدیم. ما می‌خواستیم او هوشیار شود و روی تخته برود و وزنه ۲۱۵ کیلوگرم را بزند و نمی‌خواستیم خدایی نکرده مانند بازی‌های آسیایی اوت کند.

جباری درباره ی مرسوم بودن اینکه مربیان برای هوشیاری وزنه برداران به صورت آنها می زنند نیز گفت: در همین مسابقات جهانی امیر حقوقی یکی دیگر از ملی‌پوشان ما وقتی می‌خواست روی تخته برود خودش از من خواست به صورتش بزنم. حتی برخی وزنه‌برداران هستند که می‌گویند پشت سرشان داد بزنیم و این کار حواسشان را جمع می کند.

مربی تیم ملی وزنه‌برداری در مورد تمرینات براری در اردوی تیم تاکید کرد: براری در اردوی تیم ملی خوب بود و دوضرب های خیلی خوبی می زد اما خب بعضی اوقات روز مسابقه روز ورزشکار نیست. آن روز هم روز براری نبود. البته براری با امتیازی که برای تیم آورد نقش مهمی در رده بندی تیمی و کسب مقام سوم داشت. چه بسا اگر وزنه ۲۱۵ کیلوگرم را نمی‌زد و اوت می‌شد از لحاظ تیمی، رتبه ما خیلی پایین‌تر می‌آمد.

منبع: ایسنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها