مشخصات گلکسی S10 از نگاه ایوان بلیس مطابق شایعات قبلی است

مشخصات حدودی درباره گلکسی اس ۱۰ (Galaxy S10) می دانیم. البته گلکسی اس ۱۰ سه عضو دارد و منظور ما در این مطلب احتمالا نسخه پلاس آن باشد.

مشخصات گلکسی S10 از نگاه ایوان بلیس مطابق شایعات قبلی است

امروز یکی از منابع معتبر یعنی ایوان بلاس درباره گلکسی اس ۱۰ لب گشوده و مشخصاتی را عنوان می کند که شبیه به همان مواردی است که از قبل می دانستیم.

اولین موضوعی که درباره پرچمدار بعدی سامسونگ می دانیم این است که نمایشگر گلکسی اس ۱۰ از نوع Infinity O خواهد بود، شاید دوربین زیر نمایشگر تا ۲۰۲۰ ارایه شود و همچنین این که گلکسی اس ۱۰ لایت بدون نمایشگر Infinity O ارایه می شود. ایوان بلاس نیز معتقد است که برای گلکسی اس ۱۰ (احتمالا پلاس) شاهد استفاده از نمایشگر Infinity O باشیم.

می گوییم احتمالا مدل پلاس است چون سه دوربین برای آن عنوان شده است. البته شاید لحظه آخری تصمیم عوض شده باشد و همانند آیفون Xs و آیفون Xs مکس هر دو دستگاه با دوربین یکسان ارایه شوند. دوربین یکسان اینجا یعنی دوربین سه گانه که در گلکسی اس ۱۰ پلاس قرار دارد، البته، احتمالا!

حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر از نوع اولتراسونیک موضوع دیگری است که انتظار آن را مدت هاست داریم. این نسل سریع تر از نسل اپتیکال به کار رفته در تمام نسخه هایی است که تا کنون دیدیم. در نهایت رابط کاربری One UI که تا کنون درباره آن زیاد خوانده ایم روی اندروید ۹ قرار خواهد گرفت.

نظر شما چیست؟ تقریبا روی صحبت ایوان بلاس نمی شود حرف زد اما او هم خیلی محتاط اظهار نظر کرده است.

منبع: ترنجی

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها