رد پیشنهاد حقوق یک میلیون پوند در هفته یک تیم آسیایی از سوی اوزیل

هافبک آلمانی تیم فوتبال آرسنال با وجود دریافت پیشنهاد حقوقی نجومی حاضر نشد فوتبال اروپا را به مقصد آسیا ترک کند.

رد پیشنهاد حقوق یک میلیون پوند در هفته یک تیم آسیایی از سوی اوزیل

نشریه ایوینینگ نیوز انگلیس مدعی شده که مسعوت اوزیل، بازیساز آلمان تیم فوتبال آرسنال از یک تیم آسیایی پیشنهاد حقوقی یک میلیون پوند در هفته داشته اما آن را رد کرده است.

اوزیل در ماه فوریه سال جاری با آرسنال قراردادی جدید بست که به موجب آن در هر هفته 350 هزار پوند حقوق می‌گیرد و اکنون پردرآمدترین بازیکن تاریخ باشگاه محسوب می‌شود. با این حال او می‌توانست بیش از دو برابر این رقم حقوق دریافت کند اگر حاضر می‌شد که برای مشتری آسیایی‌اش بازی کند.

ارکوت سوگوت، ‌مدیر برنامه‌های اوزیل در این باره به نشریه ایوینینگ استاندارد گفت: ما از آسیا پیشنهاد‌های واقعاً بزرگی داشتیم، پیشنهادهایی که بعضی از آنها واقعاً جنون‌آمیز بودند. برای مسعوت اما پول به هیچ عنوان مهمترین عامل نیست. پول قطعاً عامل مهمی است اما مردم باید یادشان باشد که پتانسیل‌های فوتبالی تنها یک بخش از روند مذاکرات هستند. این روزها، ‌تأثیر اقتصادی یک فوتبالیست، ویژگی مهمی محسوب می‌شود.

مدیر برنامه‌های اوزیل ادامه داد: مسعوت بیشتر دنبال کننده را در میان بازیکنان شاغل در لیگ برتر انگلیس دارد و من در جریان آمار فروش پیراهن او هستم و می‌دانم که پیراهنش در آرسنال بیشترین فروش را دارد. پس همه این‌ها چیزهایی است که باید لحاظ شوند. پس جنبه بازرگانی در مورد بازیکنانی مانند اوزیل بسیار بزگ است. او در کشورهای مختلف بازی کرده، شماره 10 تیم ملی آلمانی بود که قهرمان جهان شد. در سراسر دنیا بازیکنی ارزشمند و پرطرفدار است. باشگاه‌ها از قبل داشتن چنین بازیثکنان می‌توانند پول درآورند.

منبع: تسنیم

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها