انتقاد محمود صادقی از منتقدان ظریف در گفت و گو با خبرفوری:

سری به مرکز مبارزه با پولشویی بزنید/ تنها امسال 14 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داشتیم

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با انتقاد از منقدان ظریف اظهار کرد: آمارهایی که درباره پولشویی در کشورمان وجود دارد غیرقابل انکار است و دوستان بهتر است در این راستا سری به مرکز مبارزه با پولشویی بزنند.

سری به مرکز مبارزه با پولشویی بزنید/ تنها امسال 14 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داشتیم

محمود صادقی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره هجمه برخی از نمایندگان و جریانات سیاسی به محمدجواد ظریف وزیرخارجه کشورمان پیرامون اظهاراتش درباره اینکه پولشویی در ایران گسترده است اظهارکرد: پیشنهاد بنده به منتقدان آقای ظریف از جمله آقای کریمی قدوسی این است که برای کسب اطلاعات درباره واقعیت‎هایی که وزیرخارجه درباره پولشویی مطرح کردند بهتر است یک سری به مرکز مبارزه با پولشویی بزنند و اطلاعاتی را در این راستا کسب کنند.

وی افزود: انتقاد کردن در فضای عمومی کشور قطعا امری مشکل‎دار نیست اما اینکه این نقد چگونه بیان شود قطعا روش و راهکار خاص خود را دارد که متاسفانه برخی افراد در کشورمان به این موضوع توجهی ندارند.

این نماینده اصلاح‎طلب مجلس تصریح کرد: برخی از افراد در کشورمان متاسفانه خود را مالک همه جا می‎دانند از این رو هر صحبتی مطرح می‎شود در جهت بررسی آن وارد عمل می‎شوند.

صادقی خاطرنشان کرد: طبق نشستی که فراکسیون مبارزه با پولشویی مجلس شورای اسلامی با مرکز مبارزه با پولشویی در مردادماه سال جاری داشت ما حدود 14 هزار میلیارد تومان مورد پولشویی در حوزه فرار مالیاتی در کشور داشتیم که توانستیم آن را شناسایی کنیم.

وی اظهار کرد: در حوزه مواد مخدر و حوزه‎های دیگر نیز متاسفانه آمار وحشتناکی درباره پولشویی وجود دارد که بعضا برخی از آنها نیز محرمانه است و امکان دسترسی به آنها وجود ندارد.

عضو فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: وزارت اقتصاد آمارهای مروبط به پولشویی را در اختیار دارد از این رو برخی از این آمارها در این راستا از سوی فراکسیون مبارز با پولشویی مجلس اعلام شد.

صادقی اظهار کرد: آمارها و اطلاعات موجود درباره موضوع پولشویی قطعا با توجه به شواهد و مدارکی که وجود دارد در حوزه مواد مخدر و مالیات در کشورمان بسیار بالاست و قطعا ما باید در این راستا اقدام جدی را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: قطعا باتوجه به اطلاعاتی که در حوزه موضوع پولشویی وجود دارد نمی‎توان این موضوع را انکار کرد و باید در جهت مقابله با این امر تمامی اقدامات لازم را انجام داد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • داودی
    0

    عجیب است چرا بعضی ها ناراحت میشوند و موضع میگیرند این موضوع عین واقعیت است بجای این همه هجمه به وزیر امور خارجه بیایید خلا های قانونی را پیدا کنید افراد ناسالم را شناسایی کنیم حقوق بیت المال را نگهداری کنید آخر تا کی این همه لا پوشانی چهل سال است افراد ناپاک و چپاولگر غارت کردن این مملکت را میروند به کشورهایی که نمیتوانیم آنها را برگردانیم دیگر بس است ترا به خدا اگر دین ندارید آزاده باشید در اذهان عمومی این نظر جا افتاده کسانیکه ایراد از وزیر امور خارجه میگیرند و لاپوشانی میکنند این جرایم را خودشان نیز دارند این مملکت سر قباله هیچ احدی نیست که سیرمونی از بلعیدن این مملکت ندارندمردم آگاه شدن باید از خشم مردم ترسید روغن ریخته را نمیشود جمع کرد در هر حال درود به شرفت اقای صادقی وجدانهای بیدار به شما افتخار میکنند .

  • ششس
    0

    آقای صادقی شما که خودتان را یک حقوقدان می دانید هنوز نیاموخته اید که وزیر خارجه پیشانی دیپلماسی کشور است و حتی اگر آنچه می گوئید هم درست باشد حق دارد با اظهار آنها کشور را در معرض محکومیت همان AFTF قرار دهد.

  • ناشناس
    0

    حتما" از آقازاده ها ویا ژن برتر هستند چرا نمیتوانید حق مردم را ازاینها بگیرید.اینها دزد سر گردنه هستند که با سواستفاده دارند کیف میکنند .مثل پسر سفیر سابق ونزولا معلوم که لقمه ایراد دارد.

  • کاربر ناشناس
    0

    متاسفانه همیشه به جای بیان وحل مشکلات سعی و تلاش میشود که لاپوشانی کنیم . به ذات پروردگار سوگند که اظهارات ظریف تا حد زیادی منطبق با واقع است حالا چرا بغض از افراد اینقدر تلاش میکنند وی را تقبیح کنند خدا میداند و بس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها