جزییات بسته حمایتی برای بازنشستگان نیروهای مسلح

وزیر دفاع گفت: موضوع های امروز بازنشستگان عزیز نیروهای مسلح برای ما در اولویت قرار دارد و بسته های حمایتی به مدد بازنشستگان نیروهای مسلح می آید.

جزییات بسته حمایتی برای بازنشستگان نیروهای مسلح

امیر حاتمی اظهار داشت: ما در کنار پرداختن به مسائل جاری درباره بازنشستگی به طور کامل احساس مسئولیت می کنیم و دوستان ما در سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح این مسئولیت را داشتند که به مسائل بنیادی موضوع تامین اجتماعی و نیروهای مسلح و همین طور در کشور بپردازند و امیدوار هستیم اتفاق های خوبی رخ دهد.

وی گفت: همواره تاکید می کنم که در کنار این کاری که بسیار ضروری و مهم است باید به موضوع های امروز بازنشستگان عزیز نیروهای مسلح بپردازیم ، بازنشستگان نیروهای مسلح همرزمان ما هستند که در دوران دفاع مقدس دوشادوش شهدا و جانبازان و ایثارگران حضور داشتند و زحمات زیادی متحمل شدند.

وزیر دفاع تصریح کرد: در این شرایط تلاش دولت و نیروهای مسلح بر این است که با ارائه بسته های کمکی در شرایط کنونی که به لحاظ اقتصادی کشور برای بازنشستگان و قدرت خرید آنها پیش آمده است ، بتوانیم کمک کنیم تا از این شرایط عبور کنند، این بسته ها در حال بررسی است و امیدوارم که در آینده ای نزدیک تقدیم آنها کنیم.

وی افزود: به لطف الهی و به خاطر اهمیتی که دهه فجر همواره برای ما داشته است و امسال به دلیل پشت سر گذاشتن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران ، برنامه های خوبی را در حوزه فضایی با همکاری دانشگاه های کشور و وزارت ارتباطات در حوزه دریایی تدارک دیده ایم و ان شاءالله در حوزه های دیگر نیز از دستاوردهای خود رونمایی خواهیم کرد.

منبع: صدا و سیما

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • علی شاکرمی
    0

    با سلام خدمت شما بزرگواران من هنوز بسته حمایتی دریافت نکرده ام بازنشسته وزارت دفاع هستم (صنایع دریایی شهید درویشی بندرعباس) و کد پرسنلی یا شماره شناسایی اینجانب ۴۳۰۹۰۹۴۹۰۷۱۰۰ است و کد ملی ام ۶۱۳۹۵۹۳۹۷۲ میباشد و شماره حساب سپه اینجانب ۵۸۹۲۱۰۱۰۰۵۳۸۰۶۴۳ لطفآ برام به حساب بریزید

  • رحمت الله سامانی پور
    0

    من بازنشسته نیروی مسلح هستم و بسته حمایتی دریافت نکرده ام

  • حمید
    0

    سلام. حقوق بازنشستگی من زیر سه میلیون تومان هست ولی بسته دریافت نکردم...........

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها