ناگفته های دختران محمود خوردبین ازحضور بانوان در ورزشگاه آزادی

دختر محمود خوردبین به اینکه گفته شد آنها گزینشی وارد استادیوم شدند واکنش نشان داد.

ناگفته های دختران محمود خوردبین ازحضور بانوان در ورزشگاه آزادی

ناگفته های دختران محمود خوردبین ازحضور بانوان در ورزشگاه آزادی

دختر محمود خوردبین به اینکه گفته شد آنها گزینشی وارد استادیوم شدند واکنش نشان داد.
سرپوش فوتبالی - بازی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا نکات زیادی داشت. از مراسم خوب و قابل توجه پیش از شروع بازی و در زمان اهدای جام تا حضور بانوان در استادیوم آزادی. ۸۵۰ نفر از زنان موفق شدند وارد استادیوم شوند و بازی پرسپولیس را تماشا کنند.

در بین این زنان دخترهای محمود خوردبین و علی پروین هم حضور داشتند که باعث ایجاد حواشی زیادی شد و بعضی ها از آنها به عنوان افراد گزینشی یاد کردند. دختر محمود خوردبین درباره حضورش در استادیوم و اینکه گفته شد آنها گزینشی بودند به خبر ورزشی گفت:« فضای فوق العاده ای را تجربه کردیم اما این آخرین باری است که به استادیوم می رویم. خیلی ها به ما حمله کردند و گفتند ما گزینشی بودیم اما ما گزینشی نبودیم و حق مان بود به استادیوم برویم. پدر ما ۵۰ سال برای این فوتبال و پرسپولیس زحمت کشید و خدمت کرده است و حضور ما در استادیوم حق مان بود.»

دختر محمود خوردبین می‌گوید در زمان حضور در استادیوم هیچ کسی به آنها و دیگر زنان حاضر در ورزشگاه بی احترامی نکرد.

بازی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا نکات زیادی داشت. از مراسم خوب و قابل توجه پیش از شروع بازی و در زمان اهدای جام تا حضور بانوان در استادیوم آزادی. ۸۵۰ نفر از زنان موفق شدند وارد استادیوم شوند و بازی پرسپولیس را تماشا کنند.

در بین این زنان دخترهای محمود خوردبین و علی پروین هم حضور داشتند که باعث ایجاد حواشی زیادی شد و بعضی ها از آنها به عنوان افراد گزینشی یاد کردند. دختر محمود خوردبین درباره حضورش در استادیوم و اینکه در آن روز چه گذشت به خبرورزشی گفت:« صبح بازی به هتل المپیک رفتیم و در یک صف بسیار طولانی قرار گرفتیم که کارتهای ملی ما را چک می کردند. پس از چک کارت شناسایی با یک اتوبوس به استادیوم و پیست دوچرخه سواری رفتیم. ۴ ساعت در محل مورد نظر نشستیم و حتی برای ما نگهبان گذاشته بودند و حق رفتن به جای دیگر را نداشتیم. پس از ۴ ساعت ما را به استادیوم فوتبال بردند اما آنجا هم دو ساعت پشت در ماندیم تا اول آقایان وارد استادیوم شوند و بعد ما وارد شویم.»

او درباره شرایط جو استادیوم و رفتار آقایان با آنها گفت:« جو بسیار خوب و شادی بود. هیچ کسی به ما توهین نکرد و حتی زمانی که وارد سکوها شدیم ما را به شدت تشویق کردند. اما پس از بازی به ما گفتند باید صبر کنید تا آقایان اول خارج شوند بعد ما برویم. هوا سرد شده بود و گرسنه بودیم و اذیت شدیم.»

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها