نفوذ در ارکان نظام یکی از تهدیدات ترکیبی دشمنان است

معاون سابق بازرسی ستادکل نیروهای مسلح گفت:مشروعیت بخشی به اقدامات نامشروع آمریکاو نفوذ درارکان نظام برای هدایت مسئولین در راستای اهداف دشمن از جمله تهدیدات ترکیبی دشمنان علیه مردم ایران است.

نفوذ در ارکان نظام یکی از تهدیدات ترکیبی دشمنان است

میر عبدالعلی پورشاسب معاون سابق بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح در نخستین همایش ملی واکاوی تهدید های نو پدید دفاعی نظامی که صبح امروز(دوشنبه) در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا برگزار شد، اظهار داشت: اگر امنیت نباشد هیچ حرکت و پیشرفتی امکان پذیر نخواهد بود؛ زیرا تمام اقداماتی که در هر جامعه‌ای صورت می‌گیرد در سایه امنیت است.

وی با بیان اینکه ایران کشوری است که کشورهای پیرامون آن از امنیت مطلوبی برخوردار نیستند، گفت: برخی از کشورهای همسایه با همراهی استکبار جهانی به دنبال ایجاد ناامنی هستند.

امیر پورشاسب در ادامه با بیان اینکه تهدیدات را در سه سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی می‌توان تقسیم کرد، ادامه داد: در این رابطه ۳۷ نوع تهدید مورد بررسی قرار گرفته که از این تعداد ۲۱ تهدید، ترکیبی هستند.

وی تصریح کرد: مشروعیت سازی برای اقدامات نامشروعی که آمریکا و رژیم‌های تحت حمایت آنها در منطقه انجام می‌دهند، نفوذ در ارکان نظام برای تحت تاثیر قرار دادن مسئولین و هدایت آنها در راستای اهداف دشمنان و نیز تهی سازی از درون برای سلب اعتماد مردم نسبت به مجموعه نظام، بخشی از تهدیدات ترکیبی دشمنان علیه مردم ونظام جمهوری اسلامی ایران است.

معاون سابق بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: با توجه به تبلیغاتی که علیه ایران انجام می شود، ایران را به گونه‌ای جلوه می‌دهند تا مردم دنیا از ورود به ایران وحشت کنند در واقع با این کار می‌خواهند عنوان کنند که کشور ما امنیتی است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در حال انتقال بخشی از داعش به افغانستان است، گفت: آمریکا گروه‌های تروریستی که از فاز نظامی به سیاسی روی آورده بودند را به گونه‌ای ترغیب کرده که این گروه‌ها از فاز سیاسی مجدد به فاز نظامی روی آورده‌اند و از اقدامات خود علیه امنیت ایران فیلم تهیه می‌کنند و با هدف دریافت پول برای اربابان خود ارسال می کنند.

منبع: مهر

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها