حکم قطعی وارد کنندگان گوشی منتشر شد

روز گذشته سخنگوی قوه قضاییه حکم قطعی شماری از «متهمان اقتصادی» را اعلام کرد که مدیرعامل شماری از شرکت‌های وارد کننده گوشی موبایل در میان آنها به چشم می‌خورد.

حکم قطعی وارد کنندگان گوشی منتشر شد

بر اساس لیست منتشر شده از سوی خبرگزاری‌ها دست کم مدیرعامل های 14 شرکت وارد کننده گوشی موبایل در مجموع به بیش از 135 سال حبس تعزیری محکوم شده‌اند.

در لیست منتشر شده از سوی خبرگزاری‌های رسمی نام اشخاص زیر به چشم می‌خورد که با تطبیق اسامی آنها با لیست متهمین پرونده های واردات موبایل که پیش تر اعلام شده، به شرکت های زیر می رسیم:

1. مدیرعامل شرکت پارس تل قشم، حمید میرزایی زرین کلاهی به هفت سال حبس تعزیری و جزای نقدی به مبلغ ۴۸ میلیارد و ۳۴۱ میلیون و ۶۱۵ هزار ریال.

2. مدیرعامل شرکت ایما همراه، جعفر بهشتی فروتن به شش سال و شش ماه حبس و جزای نقدی به مبلغ ۳۷ میلیارد و ۴۹۶ میلیون و ۶۹ هزار ریال.

3. مدیرعامل شرکت کاویان همراه، علی اصغر کاویانی به شش سال و سه ماه حبس و جزای نقدی به مبلغ ۳۵ میلیارد و ۵۳۸ میلیون و ۱۲۶ هزار ریال.

4. مدیر عامل شرکت پارس سامتل قشم، سندباد صفرها به شش سال و شش ماه حبس و جزای نقدی به مبلغ ۲۹ میلیارد و ۷۵۸ میلیون و ۸۴ هزار ریال.

5. مدیر عامل شرکت اسپیناس تجارت نیکان، علیرضا سنجری به شش سال حبس و جزای نقدی به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۵۲۵ میلیون و ۳۴۰ هزار ریال.

6. مدیرعامل شرکت ارتباط همراه ویژن، محمد مرادی به شش سال و سه ماه حبس تعزیری و جزای نقدی به مبلغ ۱۶ میلیارد و ۳۳۲ میلیون و ۱۶۲ هزار ریال.

7. مدیرعامل شرکت هماهنگ پرداز هوشمند، فریدون امین‌اقایی به شش سال و سه ماه حبس تعزیری و جزای نقدی به مبلغ ۸ میلیارد و ۵۲۹ میلیون و ۳۸۸ هزار ریال.

8. مدیرعامل شرکت مدیا پردازش، مجید فلاحی به شش سال و سه ماه حبس تعزیری و جزای نقدی به مبلغ ۸ میلیارد و ۵۳۹ میلیون و ۹۶۲ هزار ریال.

9. مدیرعامل شرکت همراه تجارت بزرگمهر، سیدمحمد کاویانی به شش سال و سه ماه حبس تعزیری و جزای نقدی به مبلغ ۶ میلیارد و ۴۳۷ میلیون و ۷۷۶ هزار ریال.

10. مدیر عامل دو شرکت توسعه گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات بین‌المللی و داتیس امرتاد، محمدقالب (غالب) علمداری به پنج سال و سه ماه حبس تعزیری و جزای نقدی به مبلغ ۶ میلیارد و ۱۰ میلیون و ۵۶۰ هزارریال.

11. مدیرعامل شرکت پرتو تجارت صدر، مهدی محبی‌فرزاد به پنج سال و سه ماه حبس تعزیری و جزای نقدی به مبلغ ۲ میلیارد و ۸۴۲ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال.

12. مدیر عامل شرکت دلتا همراه پرداز شرق، فرخ اسکندری‌نژاد به پنج سال حبس و جزای نقدی به مبلغ 600 میلیون و 30 هزار ریال.

13. مدیرعامل شرکت پرشین الماس سیستم، رضا شرکت افتخار به پنج سال و یک ماه حبس و جزای نقدی به مبلغ 1 میلیارد و 809 میلیون و 736 هزار ریال.

14. مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه گروه نارون، امیر میثم گیاهی به پنج سال و یک ماه حبس و جزای نقدی به مبلغ 2 میلیارد و 671 میلیون و 283 هزار ریال.

منبع: شهر سخت افزار

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها