ناگفته‌های دختر اسطوره پرسپولیس از حضورش در استادیوم آزادی

دختر محمود خوردبین به اینکه گفته شد آنها گزینشی وارد استادیوم شدند واکنش نشان داد.

ناگفته‌های دختر اسطوره پرسپولیس از حضورش در استادیوم آزادی

به گزارش خبر فوری ؛ بازی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا نکات زیادی داشت. از مراسم خوب و قابل توجه پیش از شروع بازی و در زمان اهدای جام تا حضور بانوان در استادیوم آزادی. 850 نفر از زنان موفق شدند وارد استادیوم شوند و بازی پرسپولیس را تماشا کنند. در بین این زنان دخترهای محمود خوردبین و علی پروین هم حضور داشتند که باعث ایجاد حواشی زیادی شد و بعضی ها از آنها به عنوان افراد گزینشی یاد کردند. دختر محمود خوردبین درباره حضورش در استادیوم و اینکه گفته شد آنها گزینشی بودند به خبر ورزشی گفت:« فضای فوق العاده ای را تجربه کردیم اما این آخرین باری است که به استادیوم می رویم. خیلی ها به ما حمله کردند و گفتند ما گزینشی بودیم اما ما گزینشی نبودیم و حق مان بود به استادیوم برویم. پدر ما 50 سال برای این فوتبال و پرسپولیس زحمت کشید و خدمت کرده است و حضور ما در استادیوم حق مان بود.»

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • Ali
    0

    چه حقی.چکار کردن برا فوتبال که الان طلبکارم هستین

  • رضا
    0

    حقتان این است در خانه باشید و فرزندان صالح و درست تربیت کنید و نه فرزندان پیف پیفی

  • Omidrezaii
    0

    همه ى كسانى كه لقب آقازاده رودارن،يه همچين تفكرو دارن

  • حسین
    0

    منظور این است که بایستی از یک جایی معرفی می شدند . خانم ها الان مثل اقایون نمی توانند ازادانه بلیط بخرندو وارد ورزشگاه شوند بلکه بصورت دستچین تعداد معدودی اجازه ورود می دهند تا صدای فیفا در نیاید

  • ایرانی
    0

    پدران شما درکنار این تیم های بزرگ شدن خوردبین وپروین و ....با سوءاستفادهای بسیارزیاد مادی ومعنوی ،تازه حالا یه چیزم طلبکارین؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها