پیروزی مونزا در شب درخشش خیره‌کننده غفور/ سیه‌نا و کاستلانا در قعر جدول

در هفته هفتم لیگ والیبال ایتالیا، مونزا با درخشش امیر غفور از سد میلانو گذشت و تیم‌های سیه‌نا و کاستلانا در قعر جدول باقی ماندند.

پیروزی مونزا در شب درخشش خیره‌کننده غفور/ سیه‌نا و کاستلانا در قعر جدول

رقابت‌های والیبال در لیگ‌های مختلف اروپا یکشنبه شب برگزار شد که در مهمترین بازی‌ها از سری A تیم‌های مونزا و ورونا با درخشش لژیونرهای ایرانی‌شان به پیروزی رسیدند و در لیگ ترکیه زراعت بانک نیز سومین بردش را کسب کرد.

در یکی از دیدارهای مهم از لیگ والیبال ترکیه، تیم زراعت بانک که فرهاد قائمی و صابر کاظمی را در اختیار دارد، توانست در شب درخشش قائمی که ۱ه امتیاز کسب کرد، با نتیجه سه بر دو از سد توکات بگذرد و سومین بردش را جشن بگیرد.

هفته هفتم لیگ‌ والیبال ایتالیا، سری A نیز یکشنبه شب با برگزاری هفت دیدار به اتمام رسید که در پایان، پروجا صدرنشین باقی ماند و ورونا سومین برد متوالی‌اش را جشن گرفت.

در یکی از مهمترین بازی‌ها تیم مونزا که امیر غفور را در اختیار دارد، توانست با حساب سه بر دو برابر میزبانش میلانو به پیروزی برسد تا با چهار برد و ۱۲ امتیاز جایگاهش را در رده پنجم تثبیت کند.

مونزا در حالی در این دیدار خارج از خانه موفق شد ست‌های بازی را با امتیازهای ۲۶-۲۸، ۱۷-۲۵، ۲۵-۲۱، ۲۶-۲۴ و ۱۱-۱۵ به سود خود تمام کند که غفور توانست در نمایشی خیره‌کننده ۲۴ امتیاز کسب کند تا نقش اصلی را در کسب این پیروزی ایفاء کند.

در دیگر دیدار حساس که بین تیم‌های میانه جدول برگزار شد، ورونا در حالی میزبان راونا بود که از محمدجواد معنوی‌نژاد و مرتضی شریفی کمتر از دیدارهای پیش بهره برد. اما در نهایت شاگردان نیکولا گربیچ موفق شدند با نتیجه قاطع سه بر صفر به پیروزی برسد تا با چهار برد و ۱۱ امتیاز به رده ششم صعود کند.

ست‌های بازی با امتیازهای ۲۷-۲۵، ۲۹-۲۷ و ۲۵-۲۱ به سود ورونا پایان یافت. همچنین معنوی‌نژاد ۸ و شریفی ۲ امتیاز برای میزبان کسب کردند.

در دیگر دیدار کاستلانا در حالی که مجتبی میرزاجان‌پور را در ترکیب ثابتش داشت، با وجود آن‌که توانست برابر تیم قدرتمند ترنیتینو بازی را به ست پنجم بکشاند اما باز هم زردپوشان در خانه کم آوردند و با نتیجه سه بر دو شکست خوردند تا همچنان بدون برد و کسب دو امتیاز در قعر جدول باقی بمانند.

در این دیدار میرزاجان‌پور ۱۸ امتیاز برای کاستلانا کسب کرد اما در نهایت یارانش ست‌های بازی را با امتیازهای ۲۵-۲۳، ۱۹-۲۵، ۲۲-۲۵، ۲۵-۱۹ و ۱۰-۱۵ به مهمان قدرتمندشان واگذار کردند.

در یکی دیگر از دیدارها نیز، یاران سعید معروف در تیم سیه‌نا در حالی مهمان پادووا بودند که امید داشتند بالاخره طعم برد را در این بازی خارج از خانه بچشند اما در نمایشی ضعیف با نتیجه سه بر یک و با امتیازهای ۲۶-۲۴، ۲۰-۲۵، ۲۵-۲۳ و ۲۵-۱۷ مغلوب حریف شدند تا آن‌ها هم بدون برد و کسب سه امتیاز از رده سیزدهم تکان نخورند. همچنین معروف یک امتیاز برای سیه‌نا کسب کرد.

اما در مهمترین دیدار هفته هفتم، پروجا مدافع عنوان قهرمانی در حالی میزبان شاگردان خولیو ولاسکو در تیم‌ مودنا بود که دو تیم تا به این‌جا در تمام بازی‌های‌شان برنده شده بودند و در پایان این قرمزپوشان میزبان بودند که موفق شدند برابر یاران زایتسف در تیم زردپوش مودنا به برتری دست یابند تا با هفت پیروزی و ۲۲ امتیاز به تنهایی در صدر جدول بایستند.

منبع: ایسنا

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها