پتنت‌های جدید هوآوی ظاهر گوشی‌های جدید این شرکت را مشخص کرد

پتنت‌های جدید منتشر شده از هوآوی نشان می‌دهد که این کمپانی به سمت گوشی‌هایی با حفره روی نمایشگر حرکت کرده است.

پتنت‌های جدید هوآوی ظاهر گوشی‌های جدید این شرکت را مشخص کرد

بی‌شک، سال 2018 سالی بود که بریدگی‌های بالای نمایشگر به عنوان یک ترند در گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آمدند اما با ورود به سال 2019، به نظر می‌رسد این گرایش به حفره‌های بالای نمایشگر تغییر جهت پیدا کنند. تنها چند روز پس از معرفی پنل نمایشگرInfinity-O توسط سامسونگ، این هوآوی بود که یک پتنت مربوط به کانسپتی مشابه را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

جالب است بدانید که نمایشگر جدید سامسونگ دارای یک بریدگی در گوشه چپ بالای خود است که برای دوربین جلویی این گوشی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. اگرچه، وقتی از کانسپت هوآوی صحبت می‌شود، این حفره دایره‌ای جای خود را به یک حفره برای اسپیکر مکالمه می‌دهد. احتمال دارد که این حفره برای قرار دادن اسپیکر مکالمه و دیگر سنسورهای این گوشی مورد استفاده شود. تنها چیزی که درباره این پتنت مشخص نمی‌شود محل قرار گرفتن دوربین سلفی است و حفره دیده شده در این کانسپت زیاد برای سنسور دوربین بزرگ به نظر نمی‌رسد.

از آنجایی که هوآوی هنوز مهر تأییدی بر این پتنت‌ها نزده، هیچ تضمینی وجود نخواهد داشت که گوشی‌های آینده این شرکت با این طراحی تولید شوند. اما با توجه به استفاده Galaxy S10 از نمایشگر Infinity-O، احتمال زیادی وجود دارد که هوآوی از یک طراحی مشابه برای گوشی‌های سری P30 خود استفاده کند. گوشی‌های سری P30 هوآوی قرار است در مارس سال بعد معرفی شوند.

با توجه به اینکه همه گوشی‌های سری Mate 20 از ترکیب دوربین سه‌گانه بهره برده بودند، این احتمال وجود دارد که سری P30 هم از همین ترکیب استفاده کند. این پرچمدار از تراشه Kirin 980 برای پردازش وظایف خود استفاده خواهد کرد و با حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی همراه خواهد بود. به غیر از این اطلاعات، هیچ جزئیات دیگری از هوآوی درباره گوشی‌های آینده این کمپانی چینی منتشر نشده است.

در ادامه، تصاویر منتشر شده از پتنت هوآوی برای گوشی‌های آینده این شرکت را مشاهده می‌کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها