قوچان‌نژاد: با مشت به صورت موسوی کوبیدند/ داور با موبایل رای‌اش را تغییر داد

سرمربی تیم والیبال پیام مشهد گفت: داور اول برایم شرط گذاشت که یا داوری را ادامه نمی‌دهد یا اگر ادامه دهد، به جا می‌دهد.

قوچان‌نژاد: با مشت به صورت موسوی کوبیدند/ داور با موبایل رای‌اش را تغییر داد

جبار قوچان‌نژاد درباره اتفاقات شب گذشته در دیدار بین تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه و پیام مشهد از هفته ششم لیگ برتر که به میزبانی سالن غدیر ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: از نظر فنی تیم شهرداری ارومیه با توجه به باخت‌های پشت سر همی که در هفته‌های اخیر تجربه کرده است، در هر بازی به دنبال آن است تا به هر ترتیبی شده است، برنده شود تا بتواند به جدول بازگردد. به همین خاطر این تیم می‌تواند برای هر کدام از تیم‌ها زهردار باشد. در بازی دیشب نیز نصف سالن پر شده بود و تماشاگران به خوبی تشویق می‌کردند اما فحاشی‌ها از همان ابتدا به برخی بازیکنان و علی‌الخصوص محمد موسوی ادامه داشت.

سرمربی تیم والیبال پیام مشهد افزود: در ست نخست کمی به لحاظ روانی دچار مشکل شدیم و با فاصله امتیازی که حریف ایجاد کرد، بازنده شدیم اما در دو ست بعدی کاملا مسائل تاکتیکی را به حریف دیکته کردیم و توانستیم به پیروزی برسیم اما تقریبا همه چیز از ست چهارم آغاز شد چرا که داوران خط در بازی دیشب اشتباهات بسیاری را مرتکب شدند و کاویانی داور اول بازی نتوانست به خوبی این موارد را مدیریت کند. من هیچ‌گاه انتقاد خاصی به داوری نداشته‌ام اما واقعا اشتباهات داوری این بازی عجیب بود. در امتیاز ۲۴ بر ۲۳ به سود ارومیه‌ای‌ها داور اول به جا داد در حالی که امتیاز برای ما بود و بازی مساوی می‌شد. این در حالی بود که ما توانسته بودیم اختلاف ۲۳ بر ۱۸ را جبران کنیم و کاملا شرایط روانی به نفع ما بود. خود آقای کاویانی هم این موضوع را فهمید و داور دوم هم متوجه شد و وقتی من به داور دوم گفتم که چرا به داور اول نمی‌گویی که حق با ماست، پاسخ داد که من با رفتارم و رفتن به نزد داور اول این مسئله را اشاره کردم.

قوچان‌نژاد: با مشت به صورت موسوی کوبیدند/ داور با موبایل رای‌اش را تغییر داد

او درباره ست جنجالی و پایانی این بازی اظهار کرد: در ست پنجم نیز از همان ابتدا بر بازی مسلط بودیم و فاصله امتیازی خوبی داشتیم. در امتیاز ۱۳ بر ۱۱ به نفع ما کریمی یک آبشار زد که داور اول نیز آن را سردفاع و همچنین داخل زمین دانست اما بلافاصله پس از آنکه داور این امتیاز را به ما داد، همه کادر فنی و بازیکنان شهرداری ارومیه به سمت داور حمله‌ور شدند و پایین سکوی داوری به او اعتراض می‌کردند. این در حالی بود که هر دو تیم یک کارت زرد داشتند و اگر تیمی کارت قرمز می‌گرفت، به حریف امتیاز داده می‌شد اما جالب آنجاست که با آن همه اعتراضات تند حریف کاویانی هیچ کارتی نشان نداد. سپس کاویانی به پایین آمد و گفت بازی را داوری نمی‌کند.

او خاطرنشان کرد: آقای یاوری (نماینده سازمان لیگ) به کاویانی گفت که بازی را ادامه بده اما کاویانی پاسخ داد که من از یاوری دستور نمی‌گیرم. سپس از امیدوار حاتمی خواستیم تا با کاویانی صحبت کند ولی باز هم آقای کاویانی جواب منفی به امیدوار حاتمی ( ناظر داوری) دادند. پس از ۴۰ دقیقه کاویانی پیش من آمد و به من گفت: "یا بازی را نیمه تمام اعلام می‌کنم یا اگر داوری کنم، باید به جا بدهم. " من هم به او گفتم به چه دلیل و او در اظهارنظری جالب پاسخ داد که در گوشی موبایل یک نفر صحنه را دیده‌ام. من به او گفتم که این همان چشم است و با ویدئوچک تفاوت دارد و به هیچ عنوان این رفتار قانونی نیست.

قوچان‌نژاد: با مشت به صورت موسوی کوبیدند/ داور با موبایل رای‌اش را تغییر داد

قوچان‌نژاد با اشاره به فحاشی‌های ادامه‌دار تماشاگران شهرداری ارومیه به موسوی در ست پنجم گفت: در میان این دعواها محمد موسوی که از بازیکنان باسابقه و ملی‌پوش ماست، مورد هجوم فردی به نام "جمشید" که احتمالا شغل رانندگی را در باشگاه شهرداری ارومیه دارد، قرار گرفت. این فرد با مشت به زیر چشم موسوی کوبید. ما خودمان هم تعجب کرده بودیم. در شهرهای مختلف نیز روی برخی بازیکنان حساسیت وجود دارد اما دیدار دیشب نمونه اعلای این ماجراها بود.

قوچان‌نژاد: با مشت به صورت موسوی کوبیدند/ داور با موبایل رای‌اش را تغییر داد

سرمربی تیم والیبال پیام مشهد در پایان درباره شکایت محمد موسوی در کلانتری‌ ۱۴ ارومیه از فرد ضارب گفت: با توجه به اینکه پروازمان دیر شده بود و کم مانده بود که ۲۶ نفر در این شرایط سخت اقتصادی از پرواز جا بمانیم، علی شیخ‌الاسلامی مدیرعامل باشگاه به نیابت از موسوی در کلانتری از فرد ضارب شکایت کرد زیرا موسوی به همراه ما در حال رسیدن به فرودگاه بود. خوشبختانه با هماهنگی‌هایی که با فرودگاه تبریز انجام شد، درهای گیت را باز کردند و توانستیم وارد هواپیما شویم.

قوچان‌نژاد: با مشت به صورت موسوی کوبیدند/ داور با موبایل رای‌اش را تغییر داد

منبع: ایسنا

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها