عکس جدید شهردار سابق تهران و همسر دومش

در آبان ماه 97 عکس های جنجالی از محمدعلی نجفی و یک دختر جوان پخش شد، که ساعاتی بعد او را میترا استاد از نامزدهای شورای شهر دوره پنجم اسلامشهر معرفی کردند و مشخص شد این دو با یکدیگر بصورت قانونی ازدواج کرده اند.

عکس جدید شهردار سابق تهران و همسر دومش

میترا نجفی همسر قانونی محمد علی نجفی شهردار سابق تهران در واکنش به حواشی اخیر پیرامون دکتر نجفی گفت: هر فردی می تواند عاشق بشود و ازدواج کند ،همه انسان ها تا زمانی که جان دارند در وجود ما حس دوست داشتن وجود دارد.

وی ادامه داد: هر انسانی یک زندگی خصوص دارد؛ چه آقای دکتر نجفی و هر شخصیت دیگر ؛درست نیست با کسی که واقعا اینقدر برای کشور و نظام زحمت کشیده است ،اینطوری رفتار کنند؛ با تمسخر صحبت کنند که ایشان چرا ازدواج کرده است .

متاسفانه به من تهمت زدند که من زن صیغه ای دکتر نجفی هستم

نجفی افزود: یه عده می گویند طلاق می گیرند و اختلاف سنی دارند، این حرف ها چه چیزی است؟ این حرفها را می زنند تا به زعم خود برای تخریب دکتر نجفی نظرها را به خود جلب کنند ، متاسفانه به من تهمت زدند که من زن صیغه ای دکتر نجفی هستم در حالیکه من عقد نامه دارم و حتی اگر صیغه هم باشد هیچ مشکلی نداشت.

قول می دهم اگر هر مشکلی بود شفاف سازی کنم

وی با اشاره به تهمت هایی به او و همسرش زدند تاکید میکند: به ما تهمت زدند که ایشان روابط نامشروع داشته است، من قول می دهم به همه مردم تا الان من هیچ چیز بدی از دکتر نجفی ندیدم ؛اگر رسانه ای که ادعای شفاف سازی دارد و به همسر من تهمت زده اند که رابطه نامشروع داشته ،من می گویم؛ اولا ایشان شاکی خصوصی ندارد و در ضمن من خودم قول می دهم اگر هر مشکلی بود شفاف سازی کنم؛ ولی حق دیگران نیست در حریم زندگی خصوصی ما وارد شوند.

متیرا نجفی با اشاره به انتشار کلیپ صوتی از وی در فضای مجازی می گوید: تقریبا چند ماه پیش یک کلیپ در خارج از کشور ساخته شد که صداهای من را تقطیع کرده اند و بریده بریده به هم وصل کرده اند تا مرا تخریب کنند در حالیکه واقعیت چیز دیگری بود.

همسر شهردار سابق تهران گفت: تمام حساب های بانکی من و آقای دکتر نجفی قابل بررسی است و اینقدر شفاف هستیم بیایند بررسی کنند.ما هیچ چیز سیاهی در زندگی نداریم.

وی با اشاره به نحوه ازدواجش با دکتر نجفی تاکید کرد: آقای دکترنجفی از من خیلی محترمانه خواستگاری کردند و من هم بعد از مشورت با خانواده به ایشان جواب مثبت دادم. این زندگی سر گرفته است و دلیلی ندارد که عده ای دنبال حواشی باشند. هر موضوعی و مسئله ای پیش بیاید با مدرک و سند از آقای دکتر نجفی در رسانه ها اعلام می کنم. ما اردیبهشت 97 با هم ازدواج کردیم و متاسفانه بر اساس عکس زناشویی ما گفته اند چون رابطه نامشروع داشته با او ازدواج کرده است. تهمت زننده ها را به خدا واگذار می‌کنیم.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: واقعا اگر مردم منتظر اتفاقی هستند؛ هر مسئله ای از طرف اقای نجفی بعنوان خلاف باشد، من در رسانه ها اعلام میکنم.

فاطمه دانشور، عضو سابق شورای شهر تهران نیز در واکنش به ازدواج مجدد نجفی در اینستاگرام نوشت:

منبع: خبرفوری

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • کاربر ناشناس
    0

    اره ازدواج کن..پول مفت ملت دستتون اومده...28 سالمه نه پولی..نه کاری..فقط نشستیم که بمیرم ..بخورید خدای هم هست..منتشر کن داداش خواهشا

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      واقعاکه راست میگه پوله مردمه بدبخت توجیبتونه چرا زن نگیرید اصلا تمامه اخوندها هرکدوم صدتا زن دارن نوشه جونشون پنجاه درصده پسرای جوان ایرانی نمیتونن زن بگیرن فقط لعنت بهتون

  • معرفت
    0

    تومحله.ای.قدیما.زنی.بود.هرکس.بهش.فحش.میداد میخندید.ارش پرسیدن چرا میخندی. گفت من کارم اینه. اونوقت.شما.بمن میگین فلان..این داستان منو یاد فرقه اصلاحات.میاندازه.که مردم.هی بهشون گیر میدن .فکر میکنن اونا.ناراحت میشن

  • کاربر ناشناس
    0

    دلش خواسته به کوری فضول

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      هرکس بی غیرت باشه ازاین عکس حمایت میکنه

    • ع
      0

      آفرین بر شما آقا مهدی عکس این زن بسیار بد است متاسفانه از این نوع زن ها و بد حجاب ها در جامعه ایران بسیار زیاد شده است و احتیاج به فعالیت فرهنگی لازم است

  • علی
    0

    حجاب این مونث افتضاحه !

  • ح
    0

    رسول خدا (صلی الله علیه وآله) فرمودند:خداوند هفت نفر را لعنت کردند که یکی از آنها مردی است که نسبت به پوشش و عفت همسرش بی توجه است.[14] مستدرک الوسایل، ج، 14ص291.

    نظرات شما -
    • علی
      0

      رسول خدا فرمود لعنت برکسی که درباره پوشش زنان دیگر فضولی کند

  • ح
    0

    ای پیغمبر با زنان و دختران خود و زنان مؤمنان بگو که خویشتن را به چادر فرو پوشند که این کار برای اینکه آنها (به عفت و حریت) شناخته شوند تا از تعرض و جسارت (هوسرانان) آزار نکشند بر آنان بسیار بهتر است و خدا (در حق خلق) آمرزنده و مهربان است.[13] [13] قرآن کریم سوره مبارکه احزاب آیه 59.

  • ح
    0

    رسول خدا (صلی الله علیه وآله) فرمود: دو گروه اهل جهنم هستند از جمله زنان بـــــــــــــد حجابی (که در ضمن اینکه پوشیده اند برهنه و عریانند) آنان برای فتنه و فریب مردان خود را آرایش و زینت می کنند و مانند کوهان شتر سبکسر، موهای خود را بیرون می گذارانند. این زنان نه داخل بهشت خواهند شد و نه بوی بهشت به مشامشان خواهد رسید.[8] [8] کنز الاعمال: ج 16 ص 383 شماره 45013، و مانند آن: ج 16 ص.401.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      میپسندم

  • حسین
    0

    سلام زن دوم نتیجه همينه يامرگ يازندگی

  • مینا
    0

    زندگی خصوصی هر کس به خودش ربط داره خانمی که با این جایگاه اجتماعی این موضوع را درک نمی کنند از عوام چه انتظاری باید داشت ؟؟؟؟؟؟؟

  • زهرا
    0

    بابا یه نفر زن جوان از دنیا رفته .. همه افتادن به جون هم . وای به اون جوانیش که رفت زیر خاک ..فقط اینو بدونین پول هیچ وقت خوش بختی نمیاره.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها