تریلر زمان عرضه هیتمن 2 منتشر شد

کمتر از یک هفته تا عرضه رسمی هیتمن 2 باقی مانده و سازندگان این عنوان به همین مناسبت تریلر جدیدی را از گیم‌پلی بازی منتشر کرده‌اند.

تریلر زمان عرضه هیتمن 2 منتشر شد

در این تریلر جدید مانند همیشه شاهد انجام ماموریت‌های سری توسط مامور 47 و ترک محیط توسط او قبل از آن که شخصی متوجه شود هستیم.

ماجراجویی او بسیار عظیم‌تر از گذشته شده. حال در نقش مامور 47 باید به ۶ نقطه مختلف از جهان سفر کرده که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خودشان را دارند، همراه با دوستانتان در بخش Sniper Assassin اهداف را از بین برده یا در حالت روح بازی با دیگر کاربران رقابت کنید.

سازندگان بازی در استودیو IO Interactive وعده داده‌اند که در هر کدام از مراحل مختلف بازی شما می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلفی اهداف خود را از بین ببرید. همچنین تقشه‌های بازی هم بسیار بزرگ‌تر از قبل شده اند و از هر آیتم موجود در محیط هم می‌توان برای از بین بردن اهداف استفاده کرد. با توجه به تکنولوژی به کار گرفته شده در موتور سازنده بازی، تعداد NPC های حاضر در هرکدام از صحنه‌های بازی نیز با افزایش چشمگیری روبرو بوده است.

جدا از همه این موارد، بازی میزبان رویدادهای زمانی متنوعی خواهد بود که اهداف جدید و آیتم‌های تازه را به آن اضافه می‌کنند. لازم به ذکر است که تمام این اهداف تنها برای مدت زمان کوتاهی در دسترس کاربران هیتمن 2 قرار خواهد گرفت.

در کل به نظر می‌رسد که جدا شدن IO Interactive از اسکوئرانیکس هم روی موفقیت هیتمن اثر زیادی نگذاشته و اکثر منتقدان هیتمن جدید را یک بازی موفق می‌دانند. در حال حاضر میانگین امتیازات این بازی در سایت Metacritic عدد 81 است.

هیتمن ۲ در تاریخ ۲۲ آبان برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. البته در صورت پیش خرید کردن بازی، زودتر به آن دسترسی پیدا خواهید کرد.

منبع: دیجیاتو

1696

حجم ویدیو: 2.12M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها