انتقاد عضو حزب کارگزاران از روند انتخاب شهردار تهران

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران ، درباره روند انتخاب شهر تهران و 5 گزینه نهایی شورای شهر برای شهرداری، اظهار داشت: شورای شهر باید یک نفر را انتخاب کنند که روابطش با دولت خوب باشد و ثانیا از مترو سررشته داشته باشد.

انتقاد عضو حزب کارگزاران از روند انتخاب شهردار تهران

سید افضل موسوی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران ، درباره روند انتخاب شهر تهران و 5 گزینه نهایی شورای شهر برای شهرداری، اظهار داشت: شورای شهر باید یک نفر را انتخاب کنند که روابطش با دولت خوب باشد و ثانیا از مترو سررشته داشته باشد. کاری که اکنون در شهر تهران می‌توان انجام داد و منفعت دارد، کاهش ترافیک و کاهش آلودگی هوا است.

وی افزود: دولت 2 میلیارد برای این کار اعتبار اختصاص داده و شخصی که می‌آید باید روابطش با دولت خوب باشد، بتواند واگن‌ها را سفارش دهد و تجهیزات کنترلی را وارد کند و سریعتر خطوط مترو راه بیفتد تا دو و نیم میلیون سفر در روز را به 7 میلیون برساند و این کار در این زمان کوتاه شدنی است. چنین فردی که بتواند سازمان شهرداری را کوچک کند و با دولت رابطه خوبی داشته باشد بهترین گزینه است.

موسوی درباره احتمال اضافه شدن محسن هاشمی به جمع 5 گزینه نهایی برای شهرداری تهران، اظهار داشت: در این زمینه باید از خود اعضای شورای شهر پرسید اما من به سهم خودم از این روش شورا انتقاد دارم چرا که منجر به انتخاب گزینه مناسب نمی‌شود و به سهم خودم از شورا ناراضی هستم.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر اول باید تشخیص دهند که چه کار می‌شود در شهر انجام داد و بعد گزینه مناسب با آن را انتخاب کنند. انسان ارزشمند کمتر خودش را معرفی می‌کند و باید خود اعضای شورای دنبال گزینه مناسب باشند نه اینکه شخصی خودش را داوطلب این کار کند.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها