تفکر انقلابی و پیروی از ولایت فقیه عامل رشد و شکوفایی کشور است

شهریار- امام جمعه موقت تهران گفت: تفکر انقلابی و پیروی از ولایت فقیه عامل رشد و شکوفایی کشور است.

تفکر انقلابی و پیروی از ولایت فقیه عامل رشد و شکوفایی کشور است

آیت الله کاظم صدیقی بعد از ظهر پنج شنبه در مراسم سالروز شهادت امام رضا(ع) که در مهدیه امامزاده اسماعیل(ع) شهریار برگزار شد، طی سخنانی به پیاده‌روی عاشقان و ارادتمندان امام هشتم به سمت حرم ثامن‌الحجج(ع) اشاره کرد و گفت: این اقدام فرهنگی، تداوم پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) است که باید در کشور تقویت شود.

وی با بیان این که امام رضا(ع) هم جلال‌الله و هم جمال‌الله بودند، ادامه داد: این امام بزرگوار در میان دیگر انبیا و امامان شاخص آن‌چنان درخشیدند که مظهر رضای الهی ‌شدند، تقوای امام هشتم مثال زدنی است و تنها تقوا است، که ملاک رفتاری میان انسان‌ها است.

امام جمعه موقت تهران ضمن رد تفکر لیبرالی گفت: این تفکر دین را از سیاست جدا می‌داند،‌ در اوایل پیروزی انقلاب شورشی‌ها و تجزیه‌طلب‌ها دست به هر اقدامی زدند تا انقلاب را به شکست بکشانند.

صدیقی با بیان این که حرکت مردم پشت ولایت فقیه تفکرات و خواسته‌های لیبرال ها را به شکست کشاند، تاکید کرد: این جوانان انقلابی و مردم مومن بودند، که در ادامه راه و در جریان دفاع مقدس با پیروی از ولایت فقیه با دست خالی در مقابل تمام دنیا ایستادند و امروز نیز با همین تفکر و به برکت وجود امام رضا(ع) از مشکلات پیش‌روی کشور عبور می ‌کنیم.

وی تداوم موفقیت های کشور و انقلاب اسلامی در دوره ۴۰ ساله را به برکت ولایت فقیه و خون شهدا و ایثارگران دانست و گفت: امروز نه تنها از توان دفاعی و موشکی بالایی برخوردار هستیم، که کشوری ایمن از هر گونه تعدی و تجاوز داریم.

امام جمعه موقت تهران گفت: ما با توان دفاعی و ایمانی خود همچون شهید حججی‌ها، روحانیون و سرداران شهید همچون همدانی‌ها و جان بر کفانی چون سردار سلیمانی‌ها توانستیم شاخ آمریکا و اروپا را که با پول سعودی پروار شده بودند بشکنیم.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها