فسیل ساعت هوشمند Fossil Sport با اسنپدراگون ۳۱۰۰ را معرفی کرد

فسیل ساعت هوشمند جدید خود را به‌همراه آخرین نسخه از سیستم‌عامل Wear OS و پردازنده‌ی جدید اسنپدراگون ۳۱۰۰ معرفی کرده است که برچسب قیمت ۲۵۵ دلاری دارد.

فسیل ساعت هوشمند Fossil Sport با اسنپدراگون ۳۱۰۰ را معرفی کرد

فسیل، برندی آمریکایی است که بیشتر به‌‌عنوان یکی از مهره‌های اصلی در صنعت مُد شناخته می‌شود. این شرکت در سال‌های اخیر اقدام به عرضه‌ی ساعت‌های هوشمند مبتنی بر اندروید تحت نام اصلی خود و سایر برنده‌های زیرمجموعه‌اش کرده است. البته حضور فسیل در صنعت ساعت‌های هوشمند به سال‌ها قبل برمی‌گردد. اولین محصول هوشمند فسیل در سال ۲۰۰۳ به بازار عرضه شد که از سیستم‌عامل Palm OS بهره می‌گرفت.

حالا در تازه‌ترین اقدام از سوی فسیل، ساعت هوشمند جدیدی با نام ساده‌ی Fossil Sport معرفی شده است. این محصول به آخرین نسخه‌ از Wear OS مجهز است و در قلب آن اسنپدراگون ۳۱۰۰، جدیدترین تراشه‌ی ساخت کوالکام قرار دارد که جایگزین نسل قدیمی‌تر ۲۱۰۰ شده است. باید اشاره کرد که رابط‌ کاربری سیستم‌عامل و رابط ناوبری آن شاهد تغییراتی بوده است و برای پایش فعالیت‌های ورزشی نیز از سوی سازنده، شخصی‌سازی شده است.

فسیل اسپرت از باتری ۳۵۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. ۶ رنگ‌بندی اصلی برای بدنه‌ی دستگاه و ۲۸ رنگ نیز برای بند آن در نظر گرفته شده است. همچنین شاهد عرضه‌ی دو نسخه‌ی متفاوت ۴۱ میلی‌متری و ۴۳ میلی‌متری هستیم که همراه بندهایی با ضخامت ۱۸ میلی‌متر و ۲۲ میلی‌متر خواهند بود. بدنه‌ی ساعت از جنس آلومینیوم و نایلون است که موجب شده وزن آن کاهش پیدا کند. نسخه‌ی بازطراحی شده اپلیکیشن گوگل Fit می‌تواند این محصول را به‌ گزینه‌ای مناسب برای ورزشکاران تبدیل کند.

از دیگر قابلیت‌های ساعت جدید فسیل می‌توان به فناوری NFC برای پرداخت الکترونیک، سنسور سنجش ضربان قلب داخلی، GPS، ارتفاع‌سنج و سنسور نور اشاره کرد. یک میکروفون و بلندگو نیز برای تماس گرفتن با ساعت در نظر گرفته‌شده است. فسیل قصد دارد در تاریخ ۹ الی ۱۱ نوامبر فروشگاه ویژه‌ای را برای محصول جدید خود در شهر نیویورک دایر کند و آن را با قیمت ۲۵۵ دلار عرضه کند. عرضه‌ی آنلاین محصول ‌هم‌اکنون از طریق وب‌سایت فسیل آغاز شده است و چهار روز دیگر نیز در خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود.

منبع: زومیت

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها