۲۱ آبان صورت می گیرد؛

تقدیر از برگزیدگان همایش و فیلم برتر رسانه ای

دبیر اجرایی دومین همایش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی از برگزاری این همایش در روزهای ۱۹ تا ۲۱ آبان و تقدیر از ۶ برگزیده بخش مقالات و نیز تهیه کننده و کاگردان فیلم برتر حوزه سواد رسانه‌ای خبر داد.

تقدیر از برگزیدگان همایش و فیلم برتر رسانه ای

معصومه نصیری با بیان اینکه دومین دوره همایش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی با رشد مشارکت مخاطبان داخلی و خارجی همراه بوده است، اظهار کرد: با عنایت به اینکه محور موضوعی این دوره از همایش «خانواده» تعیین شده است برای این بخش از مخاطبان برنامه‌هایی مبتنی بر توانمندسازی و آموزش در نشست‌های تجربه‌نگاری و همچنین پنل‌های تخصصی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در این همایش معرفی بسته سواد رسانه‌ای مخصوص خانواده در دستور کار است، تاکید کرد: حضور خانواده‌ها جهت بهره مندی از بسته تهیه شده، قطعاً بر روال تربیت رسانه‌ای آنها تاثیر خواهد داشت و بر این اساس منتظر حضور پررنگ و با دغدغه خانواده‌ها هستیم.

این عضو هیات علمی همایش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی اعلام کرد: از امروز امکان ثبت نام برای حضور در همایش از طریق سایت saramad.ir فراهم شده است و علاقه‌مندانی که از این طریق ثبت نام کنند، گواهی حضور در همایش را نیز دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این همایش در سالن همایش‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در میدان بهارستان، میزبان شرکت کنندگان خواهد بود، افزود: برای دسترسی آسان مخاطبان به کتب حوزه سواد رسانه‌ای و محتواهای صوتی و تصویری این حوزه، در حاشیه هر سه روز این همایش، نمایشگاه عرضه محصولات سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی نیز برگزار خواهد شد.

نصیری در پایان یادآور شد: ارائه تجربه نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی در برخی حوزه‌های مرتبط با سواد رسانه‌ای، برگزاری پنل سواد رسانه‌ای و تعلیم و تربیت دانش آموزان، نقد و بررسی برنامه‌های تلویزیونی در حوزه سواد رسانه‌ای و نقد و بررسی فیلم‌های جشنواره فجر از منظر سواد رسانه‌ای مهمترین برنامه‌های روز دوم همایش است و در روز سوم همایش با حضور مقامات علمی و اجرایی کشور، از برگزیدگان همایش تقدیر خواهد شد.

منبع: روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتا

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها