سارا قمی: مصدومیت موری انگیزه‌ام را برای صعود بیشتر کرد

ملی پوش فوتبال بانوان پیش از نخستین بازی در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ گفت: مصدومیت فروغ موری انگیزه‌ام را برای صعود از گروه بیشتر کرد.

سارا قمی: مصدومیت موری انگیزه‌ام را برای صعود بیشتر کرد

تیم ملی فوتبال بانوان در نخستین گام از رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ روز پنجشنبه مقابل لبنان صف آرایی خواهد کرد. پیش از اعزام تیم ملی به رقابت‌ها، فروغ موری از بازیکنان تاثیر گذار ایران دچار مصدومیت شد تا حضور در مرحله نخست بازی‌ها را از دست بدهد.

سارا قمی پیش از بازی نخست مقابل لبنان در مرحله اول انتخابی المپیک ۲۰۲۰ درباره شرایط و وضعیت تیم ملی گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است. تمرینات سخت و فشرده‌ای در ایران پشت سر گذاشتیم و همه بازیکنان با انگیزه هستند. کادر فنی نیز تمام نکات فنی را گفته است و خوشبختانه جو خوبی بر تیم ملی حاکم است. ملی پوشان بسیار انگیزه دارند تا به عنوان تیم صدرنشین از گروه خود صعود کنیم.

ملی پوش فوتبال بانوان افزود: تنها چیزی که بسیار مرا ناراحت کرد مصدومیت فروغ موری بود. مصدومیت او باعث شد تا انگیزه من برای تلاش کردن و صعود به مرحله بعد دو برابر شود تا موری در دور بعدی مسابقات بتواند کنار تیم ملی باشد.

وی درباره بازی نخست تیم ملی مقابل لبنان بیان کرد: بازیکنان از نظر فنی و بدنی در شرایط ایده آلی قرار دارند. متاسفانه کادرفنی موفق نشد فیلم بازی‌های لبنان را تهیه کند تا بتوانیم این تیم را آنالیز کنیم اما فیلم بازی تیم جوانان را تماشا کردیم. فیلم دیدارهای هنگ کنگ را نیز آنالیز کردیم. قطعا هر دو تیم برای صعود تلاش خواهند کرد. در گروه سختی قرار داریم، در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست ولی تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا دست پر از رقابت‌ها بازگردیم.

سارا قمی درباره عدم برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی با تیم های خارجی گفت: فدراسیون بسیار تلاش کرد تا با چند کشور دیدار تدارکاتی برگزار کنیم اما نشد چرا که کشورها حاضر به برگزاری دیدار نشدند و شرایط مهیا نبود. ما به خود ایمان داریم و برای کسب بهترین نتیجه به زمین خواهیم رفت. برای اولین بار با ۱۱ بازیکن متفاوت به زمین می‌رویم؛ بازیکنانی که تا به حال در یک مسابقه حساس با هم کار نکرده‌ایم.

منبع: مهر

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها