عضو کمیسیون شوراها در گفت و گو با خبرفوری:

رهبری اجازه ندهند، بازنشستگان آستان قدس باید بروند/ قانون مجلس تعارف بردار نیست

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور نیروهای بازنشسته در نهادهای زیرنظر مقام معظم رهبری تنها با اذن ایشان امکانپذیر است.

رهبری اجازه ندهند، بازنشستگان آستان قدس باید بروند/ قانون مجلس تعارف بردار نیست

قاسم میرزایی نیکو در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اینکه آیا قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل حال نهادهایی چون آستان قدس رضوی و بنیاد مستضعفان می‎شود اظهارکرد: تمامی نهادها و ارگان‎هایی که از بودجه عمومی استفاده می‎کنند و دارای نیروهای بازنشسته هستند قطعا قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل آنها می‎شود.

وی افزود: نهادهایی چون آستان قدس رضوی که زیر نظر رهبری هستند برای ادامه فعالیت نیروهای بازنشسته خود به اذن و اجازه مقام معظم رهبری نیازمند هستند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قانونی که از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره منع به کارگیری نیروهای بازنشسته مصوب شده است تعارف‎بردار نیست و تمامی نهادهایی که ازبودجه بیت‎المال استفاده می‎کنند نیروهای بازنشسته آنها باید کناره‎گیری کنند و جای خود را به نیروهای جوان‎تر بدهند.

میرزایی نیکو خاطرنشان کرد: تقریبا براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی به جز موارد مستثنی که در قانون منع به کارگیری بازنشستگان قید شده است این قانون شامل حال تمامی نهادها می‎شود و هیچ معافیت قانونی در این راستا وجود ندارد.

وی تاکید کرد: تا ضرب‎الاجل تعیین شده از سوی مجلس شورای اسلامی بدون شک نهادهایی چون بنیاد مستضعفان، آستان قدس رضوی و سایر ارگان‎هایی که زیرنظر رهبری هستند باید تکلیف‏شان را درباره نیروهای بازنشسته خود مشخص کنند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها