‌باید مشکلات برگزاری حماسه اربعین مرتفع شود

مرجع تقلید شیعه گفت: باید نواقص موجود در برگزاری حماسه اربعین بررسی شود و با یک مدیریت درست، مشکلات رفع شود تا این حماسه هرسال با شکوه تر برگزار شود و مردم بتوانند با سهولت بیشتری به این سفر مشرف شوند.

‌باید مشکلات برگزاری حماسه اربعین مرتفع شود

آیت الله حسین نوری همدانی، صبح امروز در دیدار معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و دبیر ستاد اربعین در قم عنوان کرد: مسئولان ستاد اربعین خدمات بسیاری انجام دادند و ثواب زیارت برای آنان نیز نوشته می شود.


وی افزود: مدیریت امور بسیار مهم است و باید در هر کاری باید مدیریت داشته باشیم و دین اسلام به این موضوع تاکید دارد؛ در موضوع اربعین نیز باید یک مدیریت واحد وجود داشته باشد و انجام امور را بر عهده بگیرد تا مشکلی ایجاد نشود.

این مرجع تقلید شیعه بیان کرد: مباحث اقتصادی در خصوص سفر اربعین بسیار مهم است، اکنون یک دینار عراقی برابر با 13هزارتوان شده است و ارزش پول ملی کاهش پیدا کرده است و این موضوع باعث شده است که مردم با مشکلاتی مواجه شوند.

وی ادامه داد: کار امام حسین(ع) از جنبه سیاسی بسیار مهم است و در حماسه اربعین نیز این جنبه باید مورد توجه قرار بگیرد، باید یک بهره برداری مناسب از این حماسه انجام گیرد، باید هماهنگی‌هایی صورت گیرد تا در روز اربعین برای این زائران میلیونی، توسط چند خطیب توانان، مباحث مهم مطرح شود و روشنگری صورت گیرد تا این افراد، دشمنان خود را به خوبی بشناسند.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: صدا و سیما باید با قدرت این حماسه بزرگ را پوشش دهد، در این خصوص کم کاری‌هایی صورت گرفته است و باید این نواقص مرتفع شود؛ دشمنان به دنبال عدم انعکاس این حماسه هستند و در عوض باید ما به خوبی به پوشش و انعکاس حماسه اربعین بپردازیم و این اتفاق مهم را به جهانیان نشان دهیم.

وی گفت: باید نواقص موجود در برگزاری حماسه اربعین بررسی شود و با یک مدیریت درست، مشکلات رفع شود تا این حماسه هرسال با شکوه تر برگزار شود و مردم بتوانند با سهولت بیشتری به این سفر مشرف شوند.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها