۵گزینه اصلی شهرداری تهران مشخص شدند/ محسن هاشمی ناکام ماند


15 آبان 1397 - 10:55
در جلسه امروز شورای شهر تهران ۵ گزینه اصلی شهرداری تهران مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبر فوری٬ در جلسه علنی شورای شهر امروز ۵ گزینه اصلی شهرداری تهران مشخص شدند. 

رسول کشت پور ۱۴ رای٬ عباس آخوندی و پیروز حناچی ۱۱ رای٬ غلامرضا انصاری و کامل تقوی نژاد با ۱۰ رای ۵ گزینه اصلی شهرداری تهران شدند. 

این درحالیست که نام هاشمی میان گزینه ها نیست  و تنها توانست ۸ رای کسب کند.  کشت پور هم جزو بازنشستگان است. 

عباس آخوندی و غلامرضا انصاری هم متولد دهه سی هستند. 

در جلسه امروز شورای شهر تهران ۵ گزینه اصلی شهرداری تهران مشخص شدند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

15 آبان 1397 - 10:55

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبر فوری٬ در جلسه علنی شورای شهر امروز ۵ گزینه اصلی شهرداری تهران مشخص شدند. 

رسول کشت پور ۱۴ رای٬ عباس آخوندی و پیروز حناچی ۱۱ رای٬ غلامرضا انصاری و کامل تقوی نژاد با ۱۰ رای ۵ گزینه اصلی شهرداری تهران شدند. 

این درحالیست که نام هاشمی میان گزینه ها نیست  و تنها توانست ۸ رای کسب کند.  کشت پور هم جزو بازنشستگان است. 

عباس آخوندی و غلامرضا انصاری هم متولد دهه سی هستند. 

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


33

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
;
نظرات 11
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
مرتضی جعفری پور 0 0 پاسخ 1397/8/16 -12:25

فعلا هر کسی بیاید غیر از اقای هاشمی موقتی خواهد بود

داریوش حمیدوند 1 0 پاسخ 1397/8/15 -19:37

فقط آخوندی نه هیچکس قالیباف نمیشه بخدا

محمد (محسن)فرحزادی 0 1 پاسخ 1397/8/15 -15:05

بهترین گزینه فقط اقای کشت پور هست بهتر از ایشان از این 5نفر وجود نداره

7onyx 1 1 پاسخ 1397/8/15 -13:53

خدا کنه دست هرکی میوفته که یه چند وقتیم بخواد ادای شهردارو دربیاره، بیوفته ولی خدا بما رحم کنه! حناچی و آخوندی دیگه نه!! اینا کارنامه و سابقشونو مردم میدونن که چه ها کردن و چه ها نکردن.. دیگه بسه بخداااااا

ن ر 1 1 پاسخ 1397/8/15 -12:51

چرا؟ واقعا چرا!!!!؟؟؟؟ ما این قدر ناچیز و بدبختیم که هیچ گونه حق و دخالتی تو اداره کشور، که هیچ،!!! تو چگونگی اداره شهرمون هم نداریم، اینقد بدبختیم کسی که تو مسولیتی که داشته رد شده حالا شهردار پایتخت بشه ، شورا چه غلطی داره میکنه!!؟؟

محمود 6 2 پاسخ 1397/8/15 -12:05

بابا اینقدر لجاجت نکنید. همون آقای قالیباف رو بیارید بذارید تهران اون سروسامان قبلیش رو به دست بیاورد. تو یک سال و نیم دوتا شهردار عوض کردید هیچکدوم هم کاری نکردند. ول کنید این حزب و حزب بازیها رو.

ناصر فرد 0 1 پاسخ 1397/8/15 -11:10

نجات تهران فقط ملک مدنی

علی اکبر اصغری 0 1 پاسخ 1397/8/15 -11:04

فکر کنم با دکترای حقوق وشش سال بیکار بد نیست شهردار شدن را تجربه کنم

علی اکبر اصغری 1 1 پاسخ 1397/8/15 -11:01

دکتری حقوق دارم شش سال بیکار خودم برای پست شهرداری خوبم نه دزدم نه اختلاص.گر

رضافرح‌زادی 2 1 پاسخ 1397/8/15 -11:01

رسول کشت پور

M.b 3 8 پاسخ 1397/8/15 -10:59

شهرداری باید دسته جناب آخوندی باشه چون درد مردم و سازنده رو میفهمه.

A 1397/8/15 -13:54

بزرگترین مزاح قرن رو فرمودید شما !!