دلجویی هلال احمر از موکب داران / تصمیم های لازم برای جبران خسارات اتخاذ شد

مدیر روابط عمومی و سخنگوی هلال احمر خراسان رضوی با ارایه توضیحاتی به دلجویی از موکب داران پرداخت.

دلجویی هلال احمر از موکب داران / تصمیم های لازم برای جبران خسارات اتخاذ شد

پیرو انتشار خبری در آن رسانه با تیتر«بالگرد ریس هلال احمر سبب ویرانی موکب ها شد!»مدیر روابط عمومی و سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در نامه‌ای توضیحاتی ارایه کرد:

در مورد انتشار ویدیویی از فرود بالگرد جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی در نزدیکی موکب های عزاداران مسیر پیاده روی زائران حضرت امام رضا(ع)، موارد زیر به اطلاع آن رسانه محترم می رسد:
اولا بر خلاف آنچه در خبر منتشر شده، رئیس - مدیرعامل- هلال احمر استان داخل بالگرد حضور نداشته و این بالگرد حامل اعضای تیم امداد هوایی استان بوده که هر سال برای امدادرسانی در‌ حوادث احتمالی در مسیر تردد زائران پیاده حضرت رضا(ع) مستقر می‌شوند.
نکته دیگر اینکه تشخیص محل فرود از وظایف خلبان است که خلبانان مجرب تیم امداد هوایی هلال احمر با وجود سالها سابقه و آمادگی بالا و تجربه حضور در صحنه های عملیاتی کمتر دچار خطا و بروز سانحه می شوند و کارنامه پروازی آنها این موضوع را تایید می کند. درعین حال بررسی دقیق تر موضوع این حادثه سهوی، توسط تیم ارزیاب شامل متخصصان امدادی و امداد هوایی‌ آغاز شده است.
همچپنین شب گذشته برای بررسی موضوع نماینده مدیرعامل و گروهی از مسئولان امدادی استان به محل حادثه در حوالی ملک‌آباد (زمان آباد) اعزام و از زائران و موکب داران عزیز دلجویی و تصمیم های لازم برای جبران خسارات اتخاذ شد.
در پایان ضمن عذرخواهی بابت وقوع این موضوع ،از همه دست اندارکاران و موکب داران مسیرها درخواست میشود نسبت به رعایت نکات فنی و ایمنی و در برپایی موکب ها و داربست ها حساسیت بیشتری به خرج دهند.با توجه به هشدارهای مکرر

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها