حبس هولناک سر کارگر بین کابین آسانسور و دیوار + تصاویر

سر یک کارگر بین دیوار و کابین آسانسور به شیوه‌ای خطرناک محبوس شد.

حبس هولناک سر کارگر بین کابین آسانسور و دیوار + تصاویر

ساعت 9:10 صبح امروز حادثه حبس کارگر در آسانسور در خیابان فردوسی، بالاتر از خیابان سرهنگ سخایی، نبش کوچه بانک ملی به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ، گروه امداد و نجات یک را راهی محل حادثه کرد.

علیرضا جبارزاده؛ معاون منطقه پنج عملیات درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در محل حادثه دو کارگر تأسیساتی آسانسور در حال نصب و راه‌اندازی آسانسور در یک ساختمان پنج طبقه بودند که ناگهان کابین آسانسور به حرکت درآمد.

وی ادامه داد: در این حادثه یک کارگر داخل کابین و دیگری در بالای کابین ایستاده بود که ناگهان با حرکت کابین آسانسور از سطح طبقه همکف به طرف بالا، سر کارگر 46 ساله در بالای کابین، مابین دیوار قرار گرفت و به شدت دچار آسیب‌دیدگی شد.

وی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله با قطع جریان برق و رعایت موارد ایمنی با استفاده از تجهیزات، اقدام به ایجاد فاصله بین کابین و دیوار کردند.

معاون منطقه پنج عملیات آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: نجاتگران در یک عملیات حساس، سر کارگر را خارج کرده و پس از فیکس کردن این شخص بر روی برانکارد وی را به آمبولانس اورژانس منتقل کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان پس از خارج کردن کارگر دوم از کابین و اطمینان از رفع هرگونه خطر با ارائه تذکرات ایمنی لازم به مأموریت خود پایان دادند.

منبع: تسنیم

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها