تقابل آتشنشان با مار کبری در سرویس بهداشتی! +فیلم

آتشنشان تایلندی که در سرویس بهداشتی با یک مار کبری خطرناک روبرو شده بود با روشی ساده اما حرفه‌ای مار را تحت کنترل خود در آورد.

تقابل آتشنشان با مار کبری در سرویس بهداشتی! +فیلم

یک آتشنشان تایلندی ویدئویی از مواجهه خود با یک مار کبری را منتشر کرده است که در آن نشان می دهد افراد در صورت قرار گرفتن در وضعیتی مشابه چگونه باید عمل کنند. در این ویدئو " سومات کن تاپیا" 31 ساله در یک سرویس بهداشتی و در مقابل این مار خطرناک دیده می شود. سومات پس از آنکه افراد زیادی با او تماس گرفتند که در صورت مواجه با یک مار کبری در سرویس بهداشتی خانه چه کار باید بکنند این ویدئو را ضبط و منتشر کرد.

در این ویدئو او در حالی که در سرویس بهداشتی منزل خود در بانکوک نشسته است روش صحیح افراد در مواجهه با مار کبری را آموزش می دهد. در این ویدئو سومات در حالی که یک حوله آبی رنگ را در دست دارد مار کبری غول پیکر سمی آماده می شود تا زهر خود را به طرف او پرتاب کند. این آتشنشان باتجربه در حالی که بسیار آرام به نظر می رسد از جای خود بلند شده و با خونسردی حوله را روی سر مار می اندازد. پس از افتادن مار روی زمین او موفق می شود به راحتی مار را در کنترل خود بگیرد.

سومات در توضیح این ویدئو گفت : " این ویدئو بسیار مفید خواهد بود زیرا به افراد یاد می دهد که چگونه از دست یک مار کبری در سرویس بهداشتی فرار کنند. حتی اگر مار کبری آماده حمله باشد با این روش آنها قادر خواهند بود جان سالم بدر ببرند. باید در لحظه انداختن حوله خونسرد باشید. پس از انداختن حوله روی سر مار وقت کافی برای فرار دارید."

گفتنی است؛ کشور تایلند زیستگاه مارهای سمی بسیار خطرناک از جمله مار کبری و افعی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

حجم ویدیو: 2.28M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها