حساب توییتری خبرفوری:

استفاده مسئولان سابق از امکانات دولتی را متوقف کنید


11 آبان 1397 - 19:29
در واکنش به موضوع گرفتن دفتر رئیس دولت اصلاحات، خبرفوری در توییتری پیشنهاد کرد که دولت هزینه‌ای بابت دفاتر روسای جمهور قبل پرداخت نکند.

ماجرای دفاتر روسای جمهور آنجا شروع شد که دفتر رئیس جمهور اسبق به بنیاد مستضعفان واگذار شده و آنها از رییس دولت اصلاحات خواسته بودند این دفتر را ترک کند.

رییس دفتر حسن روحانی در واکنش به این موضوع گفته بود که دولت دفتری را به رییس دولتهای هفتم و هشتم خواهد داد.

این درحالیست که دولت، دفتر و محافظان رئیس دولتهای نهم و دهم را گرفته بود.

حالا خبر فوری در توییتی، از دولت خواسته هزینه ای بابت دفتر یا محافظ به بیت المال تحمیل نکند.

متن این توییت به این شرح است:

"ماجرای دفاتر روسای دولتهای قبل، تبدیل به دردسر شده. رئیس دفتر رئیس‌جمهور درحالی گفته قرار است به رئیس دولت اصلاحات دفتر جدیدی داده شود که دولت، پیش از این دفتر رئیس دولتهای نهم و دهم و محافظانش را گرفته بود.
پیشنهاد می‌شود هزینه دفاتر روسای جمهوری که دیگر سمتی ندارند، برعهده بیت‌المال نباشد تا داشتن یا نداشتن دفتر، تبدیل به نگرانی یک دولت نشود.
واقعا چرا باید همه مسئولان قبلی دفتر و محافظ داشته باشند؟"

نظر شما درباره امکاناتی که در اختیار مسئولان سابق قرار می‌گیرد، چیست؟ آیا موافقید که باید مقامات پس از پایان دوره مسئولیت، همچنان از امکانات دولتی استفاده کنند؟

در ادامه، کامنت بگذارید و نظر بدهید.

در واکنش به موضوع گرفتن دفتر رئیس دولت اصلاحات، خبرفوری در توییتری پیشنهاد کرد که دولت هزینه‌ای بابت دفاتر روسای جمهور قبل پرداخت نکند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

11 آبان 1397 - 19:29

ماجرای دفاتر روسای جمهور آنجا شروع شد که دفتر رئیس جمهور اسبق به بنیاد مستضعفان واگذار شده و آنها از رییس دولت اصلاحات خواسته بودند این دفتر را ترک کند.

رییس دفتر حسن روحانی در واکنش به این موضوع گفته بود که دولت دفتری را به رییس دولتهای هفتم و هشتم خواهد داد.

این درحالیست که دولت، دفتر و محافظان رئیس دولتهای نهم و دهم را گرفته بود.

حالا خبر فوری در توییتی، از دولت خواسته هزینه ای بابت دفتر یا محافظ به بیت المال تحمیل نکند.

متن این توییت به این شرح است:

"ماجرای دفاتر روسای دولتهای قبل، تبدیل به دردسر شده. رئیس دفتر رئیس‌جمهور درحالی گفته قرار است به رئیس دولت اصلاحات دفتر جدیدی داده شود که دولت، پیش از این دفتر رئیس دولتهای نهم و دهم و محافظانش را گرفته بود.
پیشنهاد می‌شود هزینه دفاتر روسای جمهوری که دیگر سمتی ندارند، برعهده بیت‌المال نباشد تا داشتن یا نداشتن دفتر، تبدیل به نگرانی یک دولت نشود.
واقعا چرا باید همه مسئولان قبلی دفتر و محافظ داشته باشند؟"

نظر شما درباره امکاناتی که در اختیار مسئولان سابق قرار می‌گیرد، چیست؟ آیا موافقید که باید مقامات پس از پایان دوره مسئولیت، همچنان از امکانات دولتی استفاده کنند؟

در ادامه، کامنت بگذارید و نظر بدهید.

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


17

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
;
نظرات 30
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
هادی رودسرابی 0 0 پاسخ 1397/8/16 -10:14

باسلام .به عقیده بنده وقتی مقامی یا مسوولی در کشور ما ، دوره مسولیتش تمام می شود و دیگر در آن مقام سمتی ندارد نباید به او امکاناتی نظیر دفتر، محافظ و ... تعلق بگیرد و اگر از بیت المال برای این گونه افراد دفتر یا محافظانی قرار داده شود مخالف با موازین اسلامی و شرعی می باشد.

شریفی 0 0 پاسخ 1397/8/13 -11:15

سلام آخه چقدربایدهزینه دعواهای سیاسی این وآن باید ازجیب ملت داده بشه مثل اون یکی رئیس جمهور قبلی این هم بایدازجیب خودش هزینه بده نه مردم

شریفی 0 0 پاسخ 1397/8/13 -11:15

سلام آخه چقدربایدهزینه دعواهای سیاسی این وآن باید ازجیب ملت داده بشه مثل اون یکی رئیس جمهور قبلی این هم بایدازجیب خودش هزینه بده نه مردم

مهران 0 0 پاسخ 1397/8/12 -10:03

سلام.بنظرنمیایدکه فقط منظوردادن دفتروازاینرقبیل باشدومطمنابایدهدف دیگری درپیش وپس باشدچراچون مگرهمین الان اینهادفتردستک ومحافظ ندارندکه ..بیشتردوباره مطرخ کردنشان بایدباشدوگفتن این مسئله اززبان واعظی برای همینست والاکیست که ندانداینهاجزثروتمندترین مردمندمثلاهمین خاتمی فقط غیرانتفاعیش یابنیادبارانش یایاحتی نوکرانشان هم ازامکانات عدیده ای برخوردارند....

بعد مرگ سهراب چه جای شیون و زاری ؟بابا جمع کنید این بازیهارو برید ، یه فکری به حال اخرت و عاقبت خود بکنید میدو نی بیت المال یعنی چی ؟ یعنی دست درازی به اموال مردم ومردم یعنی ملت ، وملت ،یعنی کسانی که به شما اعتماد کردند وبرای شما رای خریدند و شما را صاح 0 0 پاسخ 1397/8/12 -08:58

ایرانی

محسن نوری 2 0 پاسخ 1397/8/12 -07:53

خب اینطوری که فردا بنی صدر هم ادعا می کنه که منم دفتر میخوام. این و کجای دلمون جاش کنیم. شما که میز احمدی نژاد رو از اون طبقه انداختید پایین

هموطن 0 0 پاسخ 1397/8/12 -07:32

باسلام امکانات بیت المال در شرایطی که هموطنان ما در زیر پایین ترین ساخص های فقر قرار دارند و جوانان تحصیل کرده فاقد شغل و ابتدایی ترین امکانات برای تشکیل خانواده برای افراد وشخصیت هایی که چه در دوران تصدی مسئولیت و چه پس از آن، جز به فکر تاراج اقتدار و اعتقادات و سلامت و دارائیهای منقوق و غیرمنقول این مملکت نبوده و بلکه با دشمنان داخلی و خارجی این ملت هم پیمان و هم قسم شده اند و اگر نبود تدابیر رهبرفرزانه ، لگد پراکنی هایی شان ادامه می یافت ، جایز نیست و حرام ملی و شرعی است . رئیس جمهور و رئیس دفتر را چه مربوط است . خیلی تدبیر دارند ، مشکلات مملکت رو حل کنند تا براحتی بتونند منشی دفترشون تغییر کنند .

م .م 0 0 پاسخ 1397/8/12 -01:54

اون که رفته دیگه رفته......تمام.

کاربر ناشناس 2 0 پاسخ 1397/8/12 -00:34

مصیبت واقعی اینجاست که بحث فقط هزینه های ریاست جمهوری فعلی وقبلی نیست!مصیبت اصلی همین نمایندگان مجلس هستندکه ازادوارقبل تاامروزهمگی باری بردوش ملت هستن!حقوقهای نجومی مثل آقای خادمی!منازل بزرگ وبرج نشینی درتهران !وهزاران امکانات دیگرکه دراختیارخودشون وخانواده هاشون هست!تعدادشونم که زیاده!یعنی اگه قراره جلوی هزینه هاگرفته بشه اول بایدازخانه ی کذایی ملت!شروع بشه!بخداهرکدوم۴سال نماینده میشن تا۴۰سال سربارملت هستن وازرانت نمایندگیشون تاآخرعمراستفاده میکنن!

هادی 1 0 پاسخ 1397/8/12 -00:17

سلام اگه وجودشون تاثیر مثبتی برای مردم ستمدیده و سربلندی ایران داشت بد نبود ولی زمان نشون داده که وجودشون همیشه با آشوب و خیانت و چپاول سرمایه مملکت همراه بوده و حتی بخاطر قدرت گرفتن خودشون با دشمنان ایران دیدار می کنن و درخواست تحریم مردم ایران رو می کنن الان کشور ما به مسئول دلسوز و قاطع در برابر فساد احتیاج داره و جو آرام خیلی کمک می کنه ولی این خائنین قدرت طلب همیشه با ایجاد آشوب و جنجال هزینه های گزاف به مملکت تحمیل کردند علی رقم توصیه های دلسوزانه رهبر عزیز انقلاب ولی بازهم خیانتهای خودشون رو پیگیری می کنن از چند سال پیش خاتمی و بعداز اون هم احمدی نژاد خون به دل رهبر و حزب الله کردن و تخصیص بودجه از بیت المال برای این افراد شرور اشتباه محض و دهن کجی به ملت مظلوم و نجیب ایران سرافراز است خداوند خادمین واقعی اسلام و انقلاب را سربلند و کسانی که به هر نحوی خیانت می کنند به شدید ترین وضع در دو دنیا مفتضح گرداند انشاالله

عیسی منتظری 0 0 پاسخ 1397/8/11 -23:55

شکل این حرفها نیستی برای کلمه توهمی هم حیف که به تو نسبت داده بشه چون کثیف تراز این حرف هایی به سلامتی ملت شریف ایران ورهبر عزیزم

رجائی 2 0 پاسخ 1397/8/11 -23:22

وقتی بعلت کسری بودجه و مشکلات اقتصادی شدید، سرپرست خانواده بیکار شده و رندگیش داره ب سختی و با کلی بدهی میگذرونه، چ لزومی داره روسای دولتهای قبلی علاوه بر حقوقی ک میگیرن و...، از بودجه بیت الماااال جهت دفتر و محافظ استفاده بشه؟از جیب کی این حقوقهای کذایی این هزینه های کذایی باید پرداخت بشه؟

محزون 3 0 پاسخ 1397/8/11 -23:17

مخالف هزینه زاید از بیتالمال هستم انها انقدر حقوق نا به حق میگیرند بتوانند خودشان عهده دار هزینه زاید خودشان باشند.

مهدی 1 0 پاسخ 1397/8/11 -23:13

والا دلیلی نداره کسیکه مسيولیتی نداره اینهمه خدم و هشم داشته باشه، برن بشینن زندگیشونو بکنن، چی میخوان از بیت المال

علی دهقانی 1 0 پاسخ 1397/8/11 -22:23

بنظربنده هیچ لزومی نداره.که چه اتفاقی بیفته مثلا. دولت به فکرمشکلات اقتصادی باشه که کمرملتو داره خرد میکنه. باتشکر

بهزاد اقبال زاده 1 0 پاسخ 1397/8/11 -22:21

سلام در وضعیتی که مردم با این گرانی و تورم زندگی میکنند و بجه دارن سو تغذیه میگیرن و بخدا خانواده سراغ دارم برای تهیه روزی ۳۰ تا نان مسکل داره چون ۶ سر عایله هستند. بیاید قدری بخودمان بیاییم و به اطراف مان نگاهی بکنیم دشمن تا پست دروازه ها آمد شما هنوز تو پول خرج کردن از بیت المال در حال مسابقه هستید. بروید نگاهی به زندگی رئیس جمهور کشورهای اروپایی بکنید نگاهی به زندگی رئیسان جمهوری قبلی و وزیران ش بکنید با دوچرخه و مثل مردم عادی زندگی میکنند. شما که اکثرا لباس روحانیت بر تن دارید و انتظارات از شما ها بیشتر ه . بخدا با ۵۵درصد جانبازی و قطع پا هستم وقتی ابن کارهاتون نگاه میکنم میسوزم . بقران بترسید از اه فقرا . کمتر ولایت فقیه را خون دل بدهید و کمک کارش باشید .

عباسی 1 1 پاسخ 1397/8/11 -22:20

چرا باید برای مسئولی که دوره خدتش تمام شده هزینه شود مگه قحط الرجال است که اینها را ول نمی کنید بگذارید برن دنبال زندگیشون بفکر ملت باشید تاکی بااین مهرها باید بازی شود

علی 1 1 پاسخ 1397/8/11 -22:19

هیچ جای تعجبی برای این کار وجود نداره چرا که رئیس جمهور اسبق پدر معنوی رئیس جمهور کنونی است و بیت المال و منصب ریاست جمهوری ایران هم ارث پدریشان . چرا این کار را نکنند . مردم هم که زیر بار گرانی و مشکلات معیشتی به شدند البته که آقای روحانی هر روز از قیمتها مطلع میشه و به ریش عموم مردم می خنده ...

جوادمیرزایی 2 1 پاسخ 1397/8/11 -22:18

هیچ لزومی ندارد از بیت المال برای دفاتر آقایان هزینه شود

سهیلا 3 0 پاسخ 1397/8/11 -22:11

سلام، این دولت همیشه با راه اندازی مباحث حاشیه ای، از پاسخگوی به وظایف خود در خصوص معیشت مردم، روابط خارجی، وضعیت اقتصاد و برنامه های توسعه ملی فرار کرده. خیلی دور از ذهن نیست که نمایندگانی که مدتهاست سر در آخور این دولت دارن نیز با دامن زدن به ایگونه مباحث پاسخ مثبتی به جیره خواری خود به دولت دهند. سوال: رفع حصر، دفتر کار رئیس جمهور اسبق، ایجاد تبعیض عدم کناره گیری برخی بازنشستگان خاص و مسائلی این چنینی اهمیت داره یا وضعیت اسفبار غذا و دارو و پوشاک مردم و مسکن زلزله زدگان کرمانشاه و .... . اوف بر اصلاحات، اوف بر مشارکت و کارگزاران، اوف بر تدبیر و امیدی که جز رنگ خیانت و وطن فروش از همه آنها چیزی دیگری نصیب این ملت و کشور نشد.

گودرزی 2 1 پاسخ 1397/8/11 -22:09

باسلام خرج که ازکیسه مهمان بود/ حاتم طای شدن اسان بود اقیروحانی و اصولگرایان بابخشیدن اموال ملت برای خودشان طرف دار درست میکنند چونکه میدانند فردا نوبت خودشان است به ملت هرافشاری که بیاید مشکلی نیست دولت کلید به دست خوش باشد الا برکتلا ه

علی 3 0 پاسخ 1397/8/11 -22:04

برای دولتی که درصدی از رایش رو مدیون همین جریان به اصطلاح اصلاحات هست هم بعید نیست که پول بیت المال رو خرج اونا بکنه.

Rezasa 3 6 پاسخ 1397/8/11 -22:02

درود بر خاتمی

حسین کازرونی 1 0 پاسخ 1397/8/11 -22:01

بی احترامی به انقلابیون دقیقا از خود ما به اصطلاح اصولگرایان و اصلاح طلبان شروع شد.یکبار کلاه خودمون قاضی کنیم دادن یا ندادن دفتر به احمدی نژاد و خاتمی مشکل امروز ماست؟بخدا تمام دنیا دارن به طرز فکر ما میخندن

امیر 2 0 پاسخ 1397/8/11 -21:51

دمت گرم خبر فوری که حرف دل مردم میزنی بدون ترس . این سوال تمام مردم ایران هم هست که مگر وظیفه دولت فعلی هست که برای دولت 20 سال قبل دفتر تهیه کنه !!

عای 3 0 پاسخ 1397/8/11 -21:48

اینقدر دولت مردان این کشور بی لیاقت وبیسواد هستند که هر کدومشون ریاست جمهوریش تموم میشه وکثافت کاریاشون میزنه بیرون جرات ندارن بدون محافظ میون مردم ظاهر بشن افسوس که گرفتار یه بی سواد پیر شدیم پرهایی وجود ندارد