گوزن ها یک نگهبان را در گیلان کشتند

یکی از نگهبانان پارک سیاهداران شهر تالش در غرب استان گیلان، به علت حمله گوزن های این پارک، کشته شد.

گوزن ها یک نگهبان را در گیلان کشتند

این فرد مسئول که خواست نامی از او در خبر برده نشود گفت: این حادثه صبح امروز و بعد از ورود یکی از نگهبانان به داخل محل نگهداری گوزن ها جهت واکسیناسیون آنها روی داد.

وی افزود: نگهبان دیگر پارک با مشاهده حمله ناگهانی گوزن ها، برای کمک به همکار خود وارد پارک شده بود ولی متاسفانه در نتیجه این درگیری، نگهبان 24 ساله فوت کرد و نگهبان دیگر به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
وی اظهار کرد: پارک سیاهداران هشت نگهبان دارد و با هماهنگی محیط زیست اداره می شود و تاکنون، چنین اتفاقی در آن روی نداده بود.

این مقام مسئول ادامه داد: این پارک به مساحت 36 هزار هکتار در جنوب غربی هشتپر (مرکز شهرستان تالش) از سال 87 افتتاح شده و حدود 20 راس گوزن و مرال در آن نگهداری می شود و شهرداری با استقرار وسایل و تجهیزات تفریحی نظیر سورتمه ریلی، بخشی از آن را به منطقه ای گردشگری تبدیل کرده است.

سیاه داران در گذشته، یکی از نقاط روستایی تالش بوده و به علت داشتن درختان سیاه و بلند بلوط و آزاد، به این نام مشهور شده است.

منبع: عصر ایران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مصطفی
    0

    نگهبان فوت شده علیرضا رمضان نژاد نام داشت که به اذن مسئول طرح سباهداران جهت واکسینه کردن وارد محوطه شده بودند البته بدون هیچ امکاناتی و بخاطر نجات جان همکار خود جان خود را فدا کرد. علیرضای عزیز حدود چهل دقیقه در محوطه گوزنها زنده بود ولی کسی جرات نکرد به کمکش برود و بعد از چهل دقیقه اورژانس به او رسید که در راه بیمارستان فوت کرد. نبود امکانات و تعلل جان علیرضا را گرفت. روحش شاد

    نظرات شما -
    • بی نام
      0

      خداوند جایگاهش را رفیع و با اولیا الهی محشور نماید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها