گوگل مپ با بروزرسانی جدید عرضه شد

در این بروزرسانی علاوه بر ایجاد تنظیمات و محیط کاربری بهتر، کاربران قادرند در هر زمانی به دلخواه از حالت شب در این برنامه استفاده کنند.

گوگل مپ با بروزرسانی جدید عرضه شد

استفاده از گوگل مپ (Google Maps) به عنوان یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های کاربردی در صنعت حمل و نقل، روزبه‌روز بیش از پیش می‌گردد. علاوه براین وجود اطلاعات بسیار وسیع از اماکن مختلف در این نقشه باعث شده تا کاربران از این برنامه بیشتر از سایر برنامه‌های مسیریابی استفاده کنند. غیر ممکن است که شما در نقشه گوگل به دنبال مسیر یا مکان و یا اطلاعات خاصی در رابطه با مکانی باشید و به سرعت آن را پیدا نکنید؛ با این حال در هر به‌روزسانی این برنامه شاهد افزودن قابلیت‌های متنوع به منظور راحت‌تر سازی استفاده کاربران هستیم.

صحبت از افزودن قابلیت‌های مختلف به این نقشه در هر به‌روزرسانی شد؛ در آخرین به‌روزرسانی منتشر شده توسط گوگل، شاهد افزودن تنظیمات جدیدی در بخش مسیریابی این نقشه هستیم. در این تنظیمات، بخش های گوناگونی با رابط کاربری بسیار ساده که هرکدام از آنها نیز شامل زیرمجموعه‌های مختلفی هستند به منظور مسیریابی بهتر افزوده شده است.

علاوه بر این، قابلیت جدیدی نیز به این نقشه اضافه شده است که از آن می‌توان به عنوان یک غافلگیری بسیار خوشایند برای کاربران یاد کرد. تا کنون برنامه گوگل مپ بر اساس ساعت روز و یا شب و همچنین زمانی که شما در تونل رانندگی می‌کردید به صورت کاملاً خودکار از حالت روز به شب و همچنین بالعکس تغییر وضعیت (رنگ) می‌داده است. اما در حالت جدید شما می‌توانید در هر زمان ممکنی که مایل به استفاده از حالت روز و یا شب برنامه نقشه گوگل هستید به صورت دستی آن را تغییر رنگ دهید. باید این موضوع را نیز اضافه کرد که این قابلیت تنها در حالت مسیریابی فعال است و در سایر موارد، شما قادر به استفاده از این قابلیت نیستید.

شما می‌توانید با بروزرسانی نقشه گوگل خود به نسخه 12.2.1 از این قابلیت استفاده کنید.

منبع: پلازامگ

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها