آقای روحانی شما که دم از ارزانی می‌زنید یک روز به جای بازنشسته‌ها زندگی کنید

یکی از مخاطبان خبرفوری از رییس‌جمهور خواسته که یک روز به جای بازنشسته‌ها زندگی کند تا شرایط آنها را درک کند.

آقای روحانی شما که دم از ارزانی می‌زنید یک روز به جای بازنشسته‌ها زندگی کنید

خبر فوری ؛ این مخاطب برای ما نوشته است که سلام من یه زنم که سرپرست خانوار هم هستم با یه حقوق بازنشستگی از پس مخارج خودم وفرزندانم بر نمی آیم برای همین با مدرک لیسانس مجبور به پرستاری کودک شده ام.
از شما خواهش میکنم به آقای روحانی بگوئید فقط یک روز جای ما قرار بگیرد ببینم باز هم میگه ما ارزون ترین کشور را داریم.
اگر من هم حقوق انچنانی داشتم دم از ارزونی میزدم.

63

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • بهلول
    0

    هرگز نمیتوانند مثل بازنشستگان وحقوق بگیران ثابت باشند .آقای روحانی کاری درمورد ارزان شدن صورتی نگرفته دلار راارزان کنید اگر راست میگویید.نفعش برای کیست ؟

  • زهرا سوادکوهی
    0

    سلام به اقای روحانی بگید خدا وکیلی با حقوق هفتصد هزار تومان بازنشستگی میشه زندگی کرد اینهمه پول به حساب بیمه ریختیم که بازنشسته بشیم به دردمون بخوره اگه پولهایی که بهحساب بیمه ریختیم سپرده کرده بودیم حالا بیشتر به دردمیخورد حداقل بازنشستگی رو حقوقش رو مثل مستمری هم میدادن بیشتر بود من با هفت تا فرزند که همه هم ازدواج کردن وصاحب بچه هستن عزا گرفتم که هروقت میان خونمون باید چیکار کنم

  • علی
    0

    ایشان مردم را احمق فرض کرده اند. لعنت بر کسانی که ما را به این روز سیاه نشاندند .هرروزدر نماز صبح ومغرب لعن ونفرینتان میکنم وخدا کند نه خودتان ونه فرزندانتان خیر نبینید .

  • ناشناس
    0

    من نمیدونم کجای این دولت تدبیر و امید هست هر چیزی هست الا امید

  • روحانی
    0

    طبق قانون به دوشغله ها حقوق بازنشستگی تعلق نمی گیرد . دولت پول مفت ندارد به کسی بدهد . بررسی کنید و به صندوق دولت برگردانید . ای اختلاسگر و مفسد بازنشسته دیگه از این کارها نکنید .

  • ز
    0

    اقای رئیس جمهور مدیرانی که بازنشسته شده اند به تازگی ؟حقوق بالاتری میگیرندبیشتر از ان که قبلا کارمند بودند و همچنان در راس کار ادارات هستند به عنوان مشاور سوال ؟ این چه نوع بازنشستگی است سر مردم کلاه کاست گذاشتن است ؟ یا کلاه نمدی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها