جزئیات فرار یک زندانی از بیمارستان امام خمینی تهران

یک مسؤل دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: متاسفانه تعداد قابل توجه ای از زندانیان را به این بیمارستان ارجاع می‌دهند که این مسئله به مشکل آزاردهنده بیماران دیگر و همراهان آنها تبدیل شده است.

جزئیات فرار یک زندانی از بیمارستان امام خمینی تهران

دکتر علیرضا پارساپور اظهار داشت: روز گذشته حوالی ساعت 11 - سه نفر برای فراری دادن یک زندانی که به درمانگاه بیمارستان امام خمینی (ره) آورده بودند، اقدام کردند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: این افراد پس از شلیک چند تیر هوایی در حیاط و محوطه بیمارستان - زندانی را به بیرون بیمارستان هدایت و همراه تعدادی دیگر محل درگیری را ترک کردند.

پارساپور در توضیحات بیشتر درباره اینکه آیا افراد حمله کنندگان مسلح بودند و یا سلاح مراقبین زندانی را خلع سلاح کرده بودند، افزود: در این‌باره ناجا - اجازه توضیح بیشتر درباره این درگیری را منوط به اظهار نظر مقامات نیروی انتظامی دانسته است.

وی همچنین درباره حضور زندانیان در این بیمارستان برای درمان عنوان کرد: متاسفانه تعداد قابل توجه ای از زندانیان را به این بیمارستان ارجاع می‌دهند که این مسئله به مشکل آزاردهنده بیماران دیگر و همراهان آنها تبدیل شده است، به‌خصوص زندانیانی که جزو اشرار و حتی جرائم امنیتی دارند.

پارساپور خاطرنشان کرد: با این وجود نامه نگاری دانشگاه علوم پزشکی تهران با مقامات قضایی برای حل این مشکل صورت پذیرفته است.

منبع: تسنیم

1920

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها