دانش‌آموزان تهرانی با قطار به راهیان نور می‌روند

 عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران برنامه‌های اعزام راهیان نور  دانش‌آموزان را تشریح کرد و گفت: راهیان نور پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی ومورد تاکید رهبر معظم انقلاب و مسئولین نظام است.

دانش‌آموزان تهرانی با قطار به راهیان نور می‌روند

وی افزود: اعزام‌ها از بیستم آبان ماه با حضور دختران به مناطق عملیاتی جنوب آغاز خواهد شد و 26 اعزام دختران تا پانزدهم آذرماه خواهیم داشت و سپس از اول بهمن ماه بالغ بر 20 اعزام پسران به مناطق عملیاتی جنوب را خواهیم داشت. امسال نیز تلاش ما بر این است که بتوانیم اردوهای خوب ، با نشاط و همراه با بسته‌های فرهنگی مناسب تهیه و تدارک ببینیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش شهر تهران گفت: در اردوها از راوی، روحانی و مربی پرورشی استفاده خواهیم کرد هم چنین یکی از مسئولین مناطق نیز برای شور و نشاط بیشتر در این اردوها در کنار دانش‌آموزان خواهد بود.

کریمی بیان کرد: خوشبختانه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با سپاه همیشه پیروز محمد رسول الله (ص)، تعاملات بسیار خوبی داشته و در این اردوها تلاش می‌کند بنا به فرموده مقام معظم رهبری کیفیت اردوها را بالا ببریم و ایمنی را گسترش دهیم تا دغدغه خانواده‌ها کاهش یابد بنابراین در تمامی اعزام‌ها با توجه به این که شهر تهران از امکانات ریلی برخوردار است از امکانات قطار جهت تمام اعزام ها استفاده خواهد شد و ما در هر اعزام ، بین 300 تا 350 نفر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

63

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سعيد
    0

    راهيان نورررررررررررررر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها