فال روزانه چهارشنبه 9 آبان 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است.

فال روزانه چهارشنبه 9 آبان 1397

دوست عزیزی که 9 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی با اعتماد به نفس، بلندپرواز، مستقل و دارای نگرشی مثبت در کارهایتان هستید. شما به طور ذاتی یک رهبر و مدیر هستید و همیشه چه در خانه و چه در محل کارتان به خاطر عملکرد خوبی که دارید مورد تأیید و تحسین قرار می گیرید. شما با تلاش های صادقانه ی خود بین زندگی شخص و حرفه ایتان تعادلی منطقی برقرار می کنید. امسال هیچ چیزی به اندازه ی شادی و خنده روی سلامتی شما تأثیر نخواهد گذاشت، پس تا می توانید بخندید و بخندانید. امسال از لحاظ اقتصادی برای شما سال خوبی خواهد بود. اگر به فعالیت در بازار بورس علاقمند هستید این موضوع را با یک شخص متخصص در میان بگذارید و در صورت لزوم دوره های آموزشی لازم را هم ببینید تا بتوانید بهترین سرمایه گذاری های ممکن را انجام دهید. فقط باید مواظب باشید که گیر دلالان نیفتید. بعضی ها ممکن است پولی را به ارث ببرند. آنهایی که در زمینه ی هنر و فعالیت هایی که با خلاقیت در ارتباط هستند کار می کنند امسال موفقیت های زیادی را به دست خواهند آورد. آنهایی هم که تدریس و یا نویسندگی می کنند در هر پروژه ای که به عهده بگیرند موفق خواهند بود. سفرهای کاری زیادی در انتظارتان خواهند بود. امسال از نظر روابط عاطفی برای شما سال بسیار خوبی خواهد بود. آنهایی که هنوز به دنبال عشق هستند امسال را از دست ندهند. آذر، اسفند و تیر بهترین ماه های سال هستند.

فروردین

اگر امروز در کنار افرادی قرار گرفتید که طرز تفکر و نگاهشان به مسائل با شما فرق می کرد نگران نشوید. به احتمال زیاد این تفاوت نشانه ی خوبی است. اگر قرار باشد در هر جمعی که قرار گرفتید همرنگ آنها شوید و همان کارهایی را بکنید که آنها از شما انتظار دارند به زودی چیزی از خودتان و شخصیت واقعیتان باقی نخواهد ماند. به فکر خودتان و اصالت وجودتان باشید و با هر بادی تغییر جهت ندهید. امروز برای رسیدن به احساس رضایت و خوشبختی لازم نیست راه دوری بروید. به این که عزیزانتان را در کنار خودتان دارید و به نعمت هایی که هر چند به چشمتان کوچک هستند فکر کنید تا خوشبختی را با تمام وجودتان احساس کنید.

اردیبهشت

امروز ممکن است حرف هایتان اثرات منفی شدیدی روی شنونده هایتان داشته باشند، پس مواظب کلماتی که انتخاب می کنید باشید و حواستان باشد که چه حرفی را دارید به چه کسی می زنید. با این همه نباید برای خوشحال و راضی نگه داشتن دیگران هم به دروغ گفتن روی بیاورید و واقعیت را مخفی کنید. کافی است مواظب باشید واکنش شدیدی در طرف مقابلتان ایجاد نکنید و واقعیت را با کلماتی مناسب و تا جای ممکن خوشایند به زبان بیاورید. امروز شاید یک نفر از دوستانتان خبر ناراحت کننده ای را در مورد یکی دیگر از دوستانتان به گوشتان برساند. بلافاصله با خود او تماس بگیرید و جویای اصل ماجرا شوید.

خرداد

شما نمی خواهید اطرافیان و به ویژه عزیزانتان از دستتان ناراحت شوند و به همین دلیلی هم ممکن است رفتاری ریاکارانه داشته باشید و همان حرف هایی را بزنید که می دانید آنها دوست دارند بشنوند، اما یک دقیقه بعد ببینید دارید برای خوشایند یک نفر دیگر درست برعکس همان حرف هایی را می زنید که چند لحظه پیش داشتید می گفتید. خودتان را بشناسید و به خود واقعیتان وفادار باشید و به خاطر هیچ چیز و هیچ کس هم شخصیت واقعی خود را پنهان نکنید. اگر کسی از شما خوشش نمی آید این مشکل اوست، نه شما! امشب کمی زودتر بخوابید زیرا به احتمال آخر هفته ی شلوغی در انتظارتان است!

تیر

امروز شاید پیش از پذیرفتن مسئولیت هایی که به عهده تان گذاشته می شوند اعتراض کرده و یا حتی صدایتان را بالا ببرید. با این حال چه دلتان بخواهد و چه دلتان نخواهد کارهایی هستند که باید انجام دهید و توجه خود را روی آنها متمرکز کنید. شما باید به عنوان شخصی بزرگسال مسئولیت ها و وظایفی که به عهده دارید را بپذیرید، پس دست از غرغر کردن برداشته و مشغول به کار شوید. اگر تلاش های این چند روزتان نتیجه نداده باشند امروز شاید احساس خستگی و سرخوردگی کنید و انگیزه تان را از دست داده باشید. ولی باید این را بدانید که شما زمینه سازی های بسیاری برای رسیدن به نتیجه مورد انتظارتان کرده اید و اکنون نباید تسلیم تردید و ناامیدی بشوید.

مرداد

با وجود این که امروز در محل کارتان مسئولیت های زیادی در انتظارتان هستند و کارهایتان لحظه به لحظه بیشتر نیز می شوند، دلتان می خواهد برای مدتی کوتاه هم که شده از زیر کار در بروید و برای یک ناهار طولانی و یا پیاده روی در پارک نزدیک محل کارتان دفتر را ترک کنید. اما پای عملی کردن این نقشه که به میان می آید خودتان از عاقلانه نبودن این کار آگاه خواهید شد. لزومی ندارد که حتما برای لذت بردن از روزتان این کارها را انجام دهید، گاهی حتی فکر کردن به چیزهای خوب کافیست تا حال و هوایتان عوض شود. اگر بتوانید کارهایتان را به موقع انجام دهید بعد از اتمام آنها در کمال تعجب خواهید دید که برای تفریح و خوشگذرانی همراه با عشقتان هنوز انرژی زیادی دارید.

شهریور

امروز داشتن نگرشی مثبت در مورد تمامی مسائل خیلی راحت به نظر می رسد. با این حال اگر کسی بخواهد شما را به عنوان شخصی خوش باور و ساده لوح مورد قضاوت قرار دهد سخت در اشتباه است. شما با وجود این که نگاه مثبتی به قضایا دارید رفتاری منطقی و عمل گرایانه از خودتان نشان می دهید و حاضر نیستید هیچ وقت و سرمایه ای صرف چیزی که از آن اطمینان کامل نداشته باشید بکنید. شما خیلی خوب این نکته را می دانید که زندگی مجموعه ای از انتخاب های کوچک ماست. اگر به عشقتان قولی داده اید حتما سر قولتان بمانید و کارهای زیاد امروزتان را بهانه ای برای بدقولی خود نسازید.

مهر

امروز بهتر است بیش از حد خودتان را درگیر تجزیه و تحلیل جزئیات کارهایی که می خواهید انجام دهید نکنید، در غیر این صورت در پایان روز خواهید دید که تمام روز مشغول بوده اید اما به هیچ یک از اهداف اصلی خود دست پیدا نکرده اید. در مورد مسائل عاطفی نیز باید به همین موضوع توجه داشته باشید و سعی نکنید برای هر احساسی که به سراغتان می آید یک دلیل منطقی پیدا کنید. احساسات را باید تجربه کرد و لزومی ندارد که حتما با عقل و منطق شما جور در بیایند، پس به قلبتان رجوع کنید. یک نفر که به احتمال زیاد یکی از والدینتان است امروز اخبار نگران کننده ای را به گوشتان خواهد رساند، اما به احتمال زیاد او دارد ناخواسته بزرگنمایی می کند!

آبان

امروز کارهایتان با آنچه عقل و منطقتان به شما می گوید هماهنگ نیستد، اما این لزوما چیز بدی نیست. افکار و احساساتتان ممکن است با یکدیگر در تضاد باشند، اما این بدان معنا نیست که شما باید قربانی این برخورد و درگیری بین آنها باشید. سعی کنید به نقاط قوت خود پی ببرید و بر اساس توانایی ها و نقاط قوت خود عمل کنید. امروز بدون آن که اصلا انتظارش را داشته باشید و از قبل خبری به شما داده شده باشد، در محل کارتان مورد تشویق قرار خواهید گرفت. با این حال با دیده شدن تلاش ها و زحماتتان کار شما سخت تر خواهد شد، زیرا از شما انتظار خواهد رفت که همان قدر زحمت بکشید و موثر باشید.

آذر

امروز قصد انجام کاری را دارید و تمام مراحل آن را تا کوچکترین جزئیات با دقت کامل برنامه ریزی کرده اید. با افراد مورد نظر هماهنگی های لازم را انجام داده اید و تمام زمینه چینی های ضروری انجام شده است، اما به دلایلی ممکن است کارها طبق برنامه شما پیش نروند. اجازه ندهید مانعی که سر راهتان قرار گرفته است شما را منصرف کند، به جای تسلیم شدن این مانع را از بین ببرید و به راهتان ادامه بدهید. مثبت نگری و امیدواری شما به آینده کاریتان باید در حال حاضر در اوج خود باشد، اما در عین حال نگرانی هایی نیز در این مورد دارید که شما را آزار می دهند. به جای این که دغدغه آینده ای نامعلوم را داشته باشید از موفقیت خود در زمان حال لذت ببرید.

دی

امروز شما از همه سخت گیر تر و مشکل پسند تر هستید، اما اشتیاقی که به رها شدن از این ایده آل گرایی بیش از اندازه داریدمی تواند به شما کمک کند که از این وضع رها شوید. به جای این که ساعت ها وقتتان را صرف پرداختن به جزئیات بی اهمیت کنید، قدرت تشخیص خود را به کار بگیرد تا در مورد این که چه کارهایی می توانید انجام دهید تصمیم بگیرید. از این انتقادجویی بیش از اندازه خود دست بردارید تا هم خودتان و هم اطرافیانتان از نتیجه ای که با این تغییرات به دست خواهد آمد خوشحال شوید. پرسیدن سوال های سخت برای پیدا کردن معنای زندگی هیچ اشکالی ندارد، به شرط آن که اجازه ندهید این سوال ها شما را از زندگی عادیتان باز دارند.

بهمن

امروز شما بدون هیچ تلاشی، کافی است جادوی جذابیت خود را به کار بیندازید تا همه اطرافیانتان به سادگی تحت فرمان شما در بیایند. با این حال باید کمی وقت صرف کرده و برنامه هایتان را با هوش و درایت پیش ببرید تا همان افرادی که تا به حال پشت سرتان حرف می زده اند از شما حمایت کنند. امروز خیلی خوب از نقاط ضعف و کمبودهای رابطه خود آگاه خواهید بود ولی با این حال همچنان خیلی مطمئن و آرام هستید. با پیدا کردن راه حلی ساده برای مشکلی پیچیده احساس خیلی خوبی پیدا خواهید کرد. فکر نکنید که برای رسیدن به رویاها و خواسته هایتان فقط داشتن رویکردی منطقی و کاربردی کافی خواهد بود، شما باید به صدای قلبتان هم گوش کنید.

اسفند

امروز شما در انتخاب کردن اهدافتان خیلی خوب عمل می کنید. در واقع رفتار پر جذبه ای که دارید ذهن هر کسی که روبرویتان قرار بگیرد را مسحور خود کرده و آنها به راحتی در کاری که می خواهید انجام دهید با شما همکاری خواهند کرد. اما ممکن است برای به دست آوردن حمایتی که به آن نیاز دارید بخشی از ماجرای اصلی را از آنها مخفی کنید. با این حال باید در نظر داشته باشید یک دروغ مصلحتی می تواند آغازگر صدها دروغ دیگر شود. اگر از ابتدای کار حقایق را به زبان بیاورید خیلی راحت تر خواهید بود، یادتان باشد که دروغگو همیشه کم حافظه است. اجازه ندهید دغدغه های مالی شما و شریک زندگیتان را عصبی و دچار درگیری با یکدیگر کنند.

منبع: برترین ها

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها