آماده باش فوریت‌های پزشکی اندیمشک برای استقبال از زائران اربعین

رئیس فوریت‌های پزشکی شهرستان اندیمشک گفت: تمام نیروها و تجهیزات واحد فوریت‌های پزشکی شهرستان اندیمشک با هدف پذیرایی از زائران اربعین و استقبال از آن‌ها پس از بازگشت به کشور به حالت آماده باش درآمده‌اند.

آماده باش فوریت‌های پزشکی اندیمشک برای استقبال از زائران اربعین

عبدالکریم میر با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده به جهت پذیرایی از زائران اربعین در اندیمشک، اظهار داشت: هم زمان با آغاز سفر معنوی اربعین و حضور عاشقان اهل بیت(ع) در اندیمشک 10 آمبولانس برای خدمت رسانی به شهروندان اختصاص یافت.

وی با بیان این که 50 نفر از کارکنان فوریت‌های پزشکی شهرستان اندیمشک در حوزه خدمت رسانی به زائران حسینی به خدمت می‌پردازند، گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته روزانه بیش از 50 زائر از خدمات فوریت‌های پزشکی اندیمشک بهره مند شدند.

رئیس فوریت‌های پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک با اشاره به این که تا کنون و در مجموع بیش از 500 زائر اربعین از خدمات فوریت‌های پزشکی شهرستان بهره مند شده‌اند، خاطر نشان کرد: هم زمان با بازگشت زائران اربعین به کشور، تمام نیروها و تجهیزات و بخش‌های واحد فوریت‌های پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک با هدف پذیرایی از عاشقان اهل بیت(ع) و استقبال از آن‌ها پس از بازگشت به کشور به حالت آماده باش درآمدند.

وی با اشاره به استقرار 9 دستگاه آمبولانس در مسیرهای تردد زائران اربعین داخلی و خارجی، بیان کرد: 7 دستگاه آمبولانس در مسیرهای برون شهری و 2 دستگاه آمبولانس در مسیرهای درون شهری مستقر و در صورت نیاز زائران و در کم‌ترین زمان ممکن وارد عمل و خدمت رسانی به عاشقان اهل بیت(ع) می‌شوند.

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها