رهبر چچن: جنگ سوریه تا زمانیکه آمریکا و اروپا بخواهند ادامه می‌یابد

رهبر جمهوری چچن اعلام کرد: مهم نیست که مردم و رهبر سوریه چه می‌خواهند، این جنگ تا زمانیکه آمریکا و اروپا و دیگر کشورهای عضو ائتلاف آمریکایی می‌خواهند ادامه داشته باشد، تداوم خواهد یافت.

رهبر چچن: جنگ سوریه تا زمانیکه آمریکا و اروپا بخواهند ادامه می‌یابد

رمضان قدیروف، رهبر جمهوری چچن اعلام کرد: منافع بسیاری از کشورها در آنجا قرار دارد. تا زمانیکه این کشورها نیاز داشته باشند که جنگ سوریه ادامه یابد، این جنگ و خونرویزی‌ها ادامه خواهد داشت.

قدیروف اضافه کرد: خصومت‌ها در سوریه ادامه می‌یابند، زیرا گروه‌های شبه نظامی که با نیروهای دولتی در جنگ به سر می‌برند، مورد حمایت این کشورهای غربی هستند.

رهبر چچن افزود: تروریست‌های فعال در سوریه رهبرانی دارند که آنها را مجهز به آنچه نیاز دارند، می‌کنند بدون این حمایت‌ها یک روز هم دوام نمی‌آوردند. تمام این نیروها که با ارتش سوریه می‌جنگند تحت فرمان آنها هستند. سلاح، لباس و غذا همه بسیار هزینه‌بر هستند. اگر این کشورها دست از این شیطنت‌ها بردارند صلح به سوریه بازمی‌گردد.

وی با حمایت از اقدامات روسیه در سوریه تاکید کرد: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه به عنوان حامی صلح در راستای ضوابط و قوانین جامعه بین‌الملل اقدام کرده و از تمامیت ارضی جمهوری عربی سوریه حمایت می‌کند اما اروپا و غرب منافع دیگری در آنجا دارند.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها