پلاستیک یک برند گران قیمت در دستان نماینده مجلس+ عکس

محمد دهقان از نمایندگانی که همواره بر لزوم حمایت از تولید ملی تاکید می‌کند امروز در حالی توسط دوربین عکاسان شکار شد که پلاستیک یک برند خارجی به دست دارد.

پلاستیک یک برند گران قیمت در دستان نماینده مجلس+ عکس

محمد دهقان نماینده مردم طرقبه و چناران در مجلس شورای اسلامی امروز در حالی توسط دوربین عکاسان خبری شکار شد که یک پلاستیک اسکیچرز به دست دارد. برندی که ما آن را به خاطر کفش‌های گران قیمتش می‌شناسیم.
این درحالی است که دهقان از جمله نمایندگانی است که بر حمایت از تولید ملی تاکید فراوان داشته است. به عنوان مثال او در تاریخ چهاردهم فروردین ماه ۱۳۹۷ در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر گفته بود: "برای حمایت از تولید ملی، مردم وسط میدان نیامدند، زیرا برای این کار بیشتر دولت باید برنامه‌ریزی می‌کرد و اقداماتی را انجام می‌داد اما برای حمایت از کالای ایرانی، باید مردم پای کار بیایند. مردم تا جای ممکن نباید کالای خارجی خریداری کنند. باید به سمت کالای ایرانی بروند و قاچاقچیان را تحریم کنند".


در ادامه این گفت‌وگو آمده است، دهقان استفاده از کالاهای ایرانی را تنها راه حل معضل بیکاری جوانان خواند و گفت: "در هر خانواده ایرانی تعدادی جوان بیکار وجود دارد، اما پدر و مادرهای آنها کالای خارجی می‌خرند؛ برای رفع مشکل بیکاری باید کالای ایرانی خرید. با خرید کالای ایرانی، اشتغال رونق یافته و بیکاری رفع می‌شود. اگر همه ایرانیانی که جوانان بیکار در خانه دارند، اراده کنند و به خاطر جوان خودشان و آینده کشور، خرید کالای خارجی را تحریم کنند، عزم ملی شکل می‌گیرد که به معنای تحریم قاچاقچیان و وارداتچی‌هایی است که جز پول‌پرستی، هیچ چیزی نمی‌فهمند. اراده مردمی کار را یکسره می‌کند. اگر اراده مردمی شکل بگیرد، می‌توانیم ادعا کنیم که از کالای ایرانی دفاع شده است".

63

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    مرگ برای همسایه خوبه!

  • ببو
    0

    برادرمگه.ایناکس.وکاربیکاردارندمملکت.دست.یک.مشت.انگل یسی.خودفروختس ،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها