با هیوندا توسان جدید 2019 آشنا شوید

بزرگترین تغییر در این خودرو در فضای داخلی به چشم می‌خورد و به همین دلیل توسان دارای داشبورد جدید و مدرن‌تری است که اخیرا در جدیدترین محصولات هیوندایی به کار می‌روند.

با هیوندا توسان جدید 2019 آشنا شوید

هیوندای از قیمت و جزئیات نسخه فیس‌لیفت‌ شده توسان 2019 که آماده ورود به بازار است خبر داد.

توسان بازطراحی 2019 در نسخه استاندارد با تجهیزات ایمنی بیشتر مانند سیستم کمکی ممانعت از برخورد، سامانه کمکی نگه‌دارنده بین خطوط، شناساگر نقاط کور و سیستم هشدار دهنده به حواس راننده مجهز است.

توسان‌های جدید 2019 از چراغ‌های جدید و LED DRLs، جلو پنجره آبشاری، سپرهای تازه در نمای جلو و عقب، رینگ‌های جدید و چراغ‌های بازطراحی شده در عقب بهره می‌برد.

بزرگترین تغییر در این خودرو در فضای داخلی به چشم می‌خورد و به همین دلیل توسان دارای داشبورد جدید و مدرن‌تری است که اخیرا در جدیدترین محصولات هیوندایی به کار می‌روند. سامانه اطلاعات و سرگرمی 7 اینچی با قابلیت همخوانی با کارپلی گوگل یا اتو اندروید و حق استفاده رایگان 3 ساله از سرویس "هیوندایی بلو لینک" از دیگر گزینه‌های توسان‌های جدید هستند. در مدل‌های گرانتر این خودرو شاهد صفحه نمایش 8 اینچی نیز هستیم.

موتور نیز در این خودرو مورد تجدید نظر قرار گرفته و هیوندایی تلاش دارد استفاده از موتورهای 1.6 لیتری توربوی 175 اسب‌بخاری را متوقف کرده به جای آن از موتور 2.4 لیتری با قدرت 181 اسب‌بخار در بالاترین مدل بهره برد. مدل پایه و ورودی توسان‌های 2019 نیز به موتورهای 2 لیتری 164 اسب‌بخاری مجهز شده و تمامی مدل‌ها با یک سامانه انتقال قدرت خودکار 6 سرعته هماهنگ‌اند و قابلیت محرک تمام چرخ در این مدل کره‌ای یک گزینه انتخابی محسوب می‌شود.

توسان هیوندایی 2019 در سطح پایه در کشور آمریکا حدود 24 هزار و 245 دلار قیمت دارد و مشتریان برای داشتن یک مدل با قابلیت محرک تمام چرخ آن باید 1400 دلار بیشتر هزینه کنند. با این وجود یک مدل 2.4 لیتر "آل‌ویل درایو" از این خودرو برای مشتریان بیش از 33 هزار دلار می‌ارزد.

منبع: عصر ایران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها