خداحافظی جانی دپ از «دزدان دریایی کارائیب»

مجموعه «دزدان دریایی کارائیب» با بازیگر اصلی خود «جانی دپ» خداحافظی می‌کند.

خداحافظی جانی دپ از «دزدان دریایی کارائیب»

«استوارت بیتی» فیلمنامه‌نویس اصلی مجموعه فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» تایید کرد که دوره حضور جانی دپ در این مجموعه به سر آمده است.

او گفت: من فکر می‌کنم دپ عالی این نقش را اجرا کرده و مسلما او کاراکتر «جک اسپارو» را از آن خود کرده و این نقش باعث مشهورتر شدن او شده است.

این فیلمنامه نویس افزود: امروز بچه‌های سراسر دنیا به‌خاطر کاراکتر جک اسپارو عاشق جانی دپ هستند و من فکر می‌کنم این دستاورد بزرگی برای اوست و برای ما هم دستاورد عظیمی است و من از بابت آن خیلی خیلی خوشحالم.

جانی دپ 55 ساله نقش کاپیتان «جک اسپارو» را در 5 فیلم از مجموعه «دزدان دریایی کارائیب» کمپانی دیزنی طی 15 سال بازیکرده است که آخرین فیلم آن «مردان مرده قصه نمی‌گویند» در سال 2017 به اکران عمومی درآمده است. این پنج فیلم مجموعا بیش از 4/5 میلیارد دلار در گیشه فروش داشته اشت.

چهارشنبه گذشته گزارش شد که دیزنی قصد دارد «دزدان دریایی کارائیب» را با تیم جدیدی به سرپرستی «رت ریس» و «پل ورنیک» نویسندگان دو فیلم «ددپول» بازسازی کند.

دپ به زودی در تازه ترین فیلم دنباله هری پاتر به نام «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» (Prequel Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald) نوشته جی. کی. رولینگ بر پرده سینماها ظاهر خواهد شد.

این بازیگر در دو سال اخیر شکایت همسر سابقش «امبر هرد» مبنی بر خشونت خانگی را تجربه کرده است. دپ نیز متقابلا همسر سابقش را به باجگیری مالی متهم کرده است.

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها