تقی زاده خبر داد

استخدام فرزندان بازنشستگان در ادارات

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از به کارگیری فرزندان بازنشستگان در صندوق بازنشستگی و شرکت‌های وابسته خبر داد.

استخدام فرزندان بازنشستگان در ادارات

جمشید تقی زاده مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در دومین جشنواره ورزشی سراسری بازنشستگان که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: مقرر شده است فرزندان بازنشستگان در سامانه صندوق بازنشستگی ثبت نام کنند تا در استخدام نیرو‌های جدید در صندوق بازنشستگی و شرکت‌های وابسته از آن‌ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بالای ۲۵۰ نفر با مدرک دکتری در سامانه ثبت نام کردند، افزود: در این میان حدود ۸۰۰ نفر دارای مدرک فوق لیسانس در رشته‌های مختلف هستند.

تقی زاده در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری افزود: سعی شده تا لایحه‌ای به مجلس ارسال شود که در آن حقوق بازنشستگان با شاغلان در حال فعالیت یکسان شود و خدماتی را که به شاغلان ارائه می‌کنند، بازنشستگان نیز دریافت کنند.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری نوید ایجاد فراکسیون بازنشستگان را در مجلس داد و گفت: با توجه به ایجاد افزایش امید به زندگی، امیدواریم با همکاری وزیر ورزش، فدراسیون ورزش‌های بازنشستگی کشوری تاسیس شود و ما بتوانیم سال آینده نوید آن را به بازنشستگان دهیم.

تقی زاده گفت: تا ۳۰ سال آینده ۱.۳ درصد جمعیت کشور را سالمندان تشکیل می‌دهند و ما در این شرایط نیازمند بخش ورزش همگانی هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها