دستگاه‌های اجرایی راه را برای جوان‌تر شدن نظام مدیریتی کشور هموار سازند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: نهادهای زیر نظر مقام معظم رهبری رهنمود معظم‌له را درخصوص شفافیت بیشتر مورد توجه قرار دهند.

دستگاه‌های اجرایی راه را برای جوان‌تر شدن نظام مدیریتی کشور هموار سازند

محمود صادقی در تذکری شفاهی علنی امروز (چهارشنبه) مجلس، گفت‌: از مقام معظم رهبری در خصوص تاکید بر ضرورت شفافیت به مثابه یک حق برای مردم در برابر حاکم با استناد به نامه حضرت علی (ع) تشکر می‌کنم و به همه دستگاه های اجرایی تذکر می‌دهم در اجرای قوانین مربوطه و اجرای رهنمود معظم له در عمل التزام داشته باشند. انتظار می‌رود به ویژه‌ دستگاه‌های زیر نظر مقام معظم رهبری بیشتر به این موضوع توجه کنند.

وی افزود: وزیر امور خارجه و وزیر کشور در برابر عمل ناجوانمردانه و اخلال گرایانه ربایش مرزبانان کشور واکنش نشان دهند و برای استرداد تروریست‌های وابسته به بیگانگان اقدام عملی کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: به دستگاه‌های ذی ربط و مقامات مرتبط با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان هشدار می‌دهم که به جای تلاش برای گریز از اجرای این قانون و توسل به استفساریه تلاش کنند که راه را برای جوان تر شدن نظام مدیریتی کشور هموار سازد.

وی افزود: نحوه عمل رهبری انقلاب هم در انتصابات اخیر نشان می‌دهد که رویکرد جوانگرایی در نظام مدیریتی کشور در عالی ترین سطوح حاکمیتی مدنظر است. از همه تقاضا می‌شود به این رهنمود و به این قانون توجه کنند.

صادقی در پایان تاکید کرد: بنابر تحلیل کارشناسان یکی از دلایل ضعف و فروپاشی اتحادیه جماهیر شوروی سابق پیرشدن مدیران و ماندن کسانی بود که راه را برای جوانان بسته بودند.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها