عضو فراکسیون امید در گفت و گو با خبرفوری:

خروج جهانگیری از دولت خسارت بزرگی است/ به شایعات دامن نزنیم

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: خروج جهانگیری از کابینه خسارت بزرگی برای دولت و ملت است از این رو بهتر است به شایعات دامن نزنیم.

خروج جهانگیری از دولت خسارت بزرگی است/ به شایعات دامن نزنیم

پروانه مافی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره انتشار اخباری پیرامون کناره گیری جهانگیری از دولت اظهار کرد: این موضوع از پایه و اساس صحت ندارد و جهانگیری مسیری را که تا حالا طی کرده است حتما ادامه خواهد داد.

وی افزود: استعفای جهانگیری از کابینه هم نسبت به دولت خسارت است و هم نسبت به مردم از این رو نه دولت و نه ملت از این استعفا سودی نمی برد.

عضو فراکسیون امید با بیان اینکه درباره اظهارات جهانگیری پیرامون کناره گیری از دولت قطعا باید از خود وی سوال کرد گفت: شاید آقای جهانگیری لحظه ای احساساتی شده است و یا موردی پیش آمده است که جهانگیری اظهاراتی را مطرح کرده است.

مافی خاطرنشان کرد: استعفای جهانگیری قطعا در شرایط فعلی مطرح نیست و وی به کار خود با قوت تمام در دولت ادامه خواهد داد.

وی درباره افزایش اختلافات در بدنه اصلاح طلبی طی چند وقت اخیر تاکید کرد: اختلاف در بدنه همه جریانات سیاسی وجود دارد و اساسا اصل تحول و تغییر بر این است که اختلاف وجود داشته باشد از این رو اگر اختلاف و تفاوت نباشد و نظرهای مغایر هم وجود نداشته باشد اصلاحی هم به وجود نمی آید.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اصلاح طلبان چون بیشتر جستجوگر و تحول خواه هستند و آرمان های بلند دارند دائما همدیگر رو نقد می کنند و این نقد کردن باعث ارتقای منش اصلاح طلبی می شود و به نظر بنده اصلا هم بد نیست و برای جریان اصلاح طلبی نیز مفید است.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • داوود
    0

    دستاوردهایش را بگو تا ما هم با شما هم عقیده شویم مهارتورم! مهار فساد اداری! یا برجام !!!

  • ناشناس
    0

    مسئولی که بجز حرفهای ضد و نقیض و وعده های توخالی برای مردم چیز دیگری ندارد به چه درد کشور می خورد؟؟؟!!!

  • م.م
    0

    مخصوصا باوجود حسین فریدون.احمد عراقچی ..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها