کشف ۲۰۵ کیلو ماده مخدر «تریاک» در گناباد

سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از کشف ۲۰۵ کیلو تریاک از خودرو حامل ضایعات کاغذ در گناباد خبر داد.

کشف ۲۰۵ کیلو ماده مخدر «تریاک» در گناباد

سرهنگ ابراهیم قربان زاده بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام کشف محموله مواد مخدر از سوداگران مرگ در گناباد اظهارکرد:نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم باندهای توزیع کننده مواد مخدر اجازه نخواهد داد، این افراد سودجو به اهداف پلید خود دست یابند و در این راستا اقدامات قاچاقچیان رصد وبا انها برخورد می شود.

وی افزود: اقدامات اطلاعاتی نشان می داد قاچاقچیان قصد وارد کردن مقدار قابل توجهی مواد مخدر به خراسان رضوی را دارند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

قربان زاده گفت : اطلاعات دریافتی نشان می داد این محموله قرار است توسط خودرو سنگین در استان جابه جا شود و در این راستا ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید سالاری شهرستان گناباد، حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلر حامل ضایعات کاغذ مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: یگان های عملیاتی پلیس در بازرسی دقیق از این تریلر که حدود ۶ ساعت طول کشید موفق شدند ۲۰۵ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک را که به طرز ماهرانه ای در داخل ضایعات کاعذ جاساز شده بود کشف و یک متهم را نیز در این راستا دستگیر کنند.

منبع: مهر

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها